Erfariinger med fliser ovenpå vinyl i bade~
Fra : JBK456

Dato : 11-09-05 19:51

Hej alle.

Jeg ville høre om der er nogen der har erfaringer med at ligge fliser
direkte ovenpå vinyl i et ældre badeværelse på en 1. sal.

Jeg mener selv det burde kunne lade sig gøre men vil gerne høre om
der er nogen der har gjort egne erfaringen med det inden jeg går
igang.

På forhånd tak

Fra : Max

Dato : 11-09-05 20:01

Hej

>Jeg ville høre om der er nogen der har erfaringer med at ligge fliser
>direkte ovenpå vinyl i et ældre badeværelse på en 1. sal.

Fliser med fuger på blødt underlag, ja det lugter af ballade for mig,
så jeg ville ikke gide at afprøve det, af med vinylen og lave det
korrekt i første omgang.

Mvh Max

Fra : JBK456

Dato : 12-09-05 07:03

Ja det kunne jeg også frygte. Men er der nogen her der har prøvet det
- altså om det går alligevel. Praktisk erfaring efterlyses.....

Fra : HKN

Dato : 12-09-05 13:58

"JBK456" <jesper-bach@vip.cybercity.dk> wrote in message
Ja det kunne jeg også frygte. Men er der nogen her der har prøvet det
- altså om det går alligevel. Praktisk erfaring efterlyses.....

Har aldrig hørt om nogen der kunne finde på det ........

Men jeg kunne forestille mig at du kunne få nogle praktiske erfaringer, hvis
du spurgte i en sydeuropæisk gruppe

-Henrik

Fra : Morten G. Jensen

Dato : 12-09-05 17:10

INGEN PROBLEM !

Bare husk:

Slib vinylet med en rystepudser ell. Der efter trækker du et tyndt lag
fliselim på overfladen med en sparkel. Lad det tørre og dagen efter kan du
opsætte fliser.

Vores har holdt nu i 13 år.

MGJ