Redskabsskur - hvor køber man det?
Fra : Peter

Dato : 10-09-05 10:16

Jeg er på udkig efter et redskabsskur til min have.
Det skal kunne vinteropbevare lidt havemøbler, redskaber, plæneklipper mm.
Størrelsen skal være omtrent 6-7 m2.
Men hvor køber man sådan noget? Har set Silvans udvalg, men det virker
sgu' som en gang pindebrænde. Der må da være andre, der sælger gode skure.
Links, forhandlere mv. modtages med glæde.
Det er ikke en option at konstruere et fra bunden selv.

/Peter, København.

Fra : Jens Hansen

Dato : 10-09-05 17:08

> Jeg er på udkig efter et redskabsskur til min have.
> Det skal kunne vinteropbevare lidt havemøbler, redskaber, plæneklipper mm.
> Størrelsen skal være omtrent 6-7 m2.
> /Peter, København.

Hej Peter

Prøv at søg " Bjælke redskabshuse" på www.google.dk så for man altid et
link elle to

http://www.vaerebro.dk/show.asp?Afdid=91

-Jens (Roskilde)
(Slet det med STORT der er dårligt i min mail)

Fra : Morten Trab

Dato : 10-09-05 17:28

On Sat, 10 Sep 2005 11:16:01 +0200, Peter <ihatespam@cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>sgu' som en gang pindebrænde. Der må da være andre, der sælger gode skure.
>Links, forhandlere mv. modtages med glæde.

Prøv hos Harald Nyborg...Leverer jævnligt en palle til dem i Horsens
med nogle redskabsskure i samlesæt, og de (at dømme ud fra vægten)
virker utroligt solide...

Mvh. Morten