Køleskabmål ?
Fra : jvj

Dato : 09-09-05 15:22

Hej

Jeg skal have skiftet køleskab og det skal stå i et muret hul med målene
b=59,5, dybede=59,5 , højde max=172,5

Mit gamle gram skab passede perfekt i dette hul men jeg kan ikke finde
noget tilsvarende idag. Hjælp savnes ??

Ps: Ventilationsåbninger er bagud i hullet.

Hilsen Jørgen

Fra : Kari Eiffert

Dato : 09-09-05 20:16

"jvj" <toftlunddk-removeme-@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget tilsvarende idag. Hjælp savnes ??
>
> Ps: Ventilationsåbninger er bagud i hullet.

Nu har jeg ikke vildt meget forstand p ådiverse køleskabe. Men de
integrerbare kan jo sagtens være i dit hul. Og så er det vel bare et
spørgsmål om at få et håndtag til?

Bare et lille forslag, hvis du ikke kan finde andre

Mvh kari

Fra : Per H

Dato : 09-09-05 21:23

On Fri, 09 Sep 2005 16:22:02 +0200, jvj <toftlunddk-removeme-@ofir.dk>
skrev:

> [...]
>b=59,5, dybede=59,5 , højde max=172,5
>
>Mit gamle gram skab passede perfekt i dette hul men jeg kan ikke finde

du kan godt få køleskabe der er 55 cm i bredden.

Vh Per
icq 8212837

Fra : jvj

Dato : 10-09-05 08:49

Per H skrev:

> du kan godt få køleskabe der er 55 cm i bredden.
>

> Vh Per
> icq 8212837

Ja det kan jeg godt men så er de ikke 170 i højden og det samme gælder
for de integrerbare

Fra : Kari Eiffert

Dato : 10-09-05 10:39

> Ja det kan jeg godt men så er de ikke 170 i højden og det samme gælder
> for de integrerbare

Nej men så kan du jo passende lige få en ekstra skuffe lagt ind

Mvh Kari