Kan ikke bygge i Sims 2
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 04-09-05 16:51

Jeg vil gerne have lavet nogle ekstra rum, men når jeg har væg-knappen
markeret i toolbaren og så vil klikke og trække, sker der intet.
Nogen som ved hvad der er galt eller hvad JEG gør galt?

Fra : Mikael Jensen

Dato : 04-09-05 19:12

Sådan går det når man ikke ærligt og redeligt har købt spillet, men enten
downloaded det eller kopieret det. Det er en sikkerhedsforanstaltning, der
er lavet..

*BUSTED*

Mikael

Fra : Frandsen

Dato : 05-09-05 11:11

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> downloaded det eller kopieret det. Det er en sikkerhedsforanstaltning, der

Ikke nødvendigvis. Jeg havde ærligt og redeligt købt spillet, og brugt en
NO-CD crack, men det crack gjorde, at man ikke kunne bygge. Måske det er det
samme, som vedkommende er ude for.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 05-09-05 15:34

> [...]
> NO-CD crack, men det crack gjorde, at man ikke kunne bygge. Måske det er

Rigtigt. Men hvis du siger det er derfor det sker, må jeg hellere
geninstallerer hvis der ikke er andre løsninger.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-09-05 15:51

Søren Kjeldsen wrote:

> Rigtigt. Men hvis du siger det er derfor det sker, må jeg hellere
> geninstallerer hvis der ikke er andre løsninger.

Hvis du ikke har gemt den originale .exe fil, så kan det nok være den er
den eneste løsning..

Fra : Frandsen

Dato : 06-09-05 08:37

> Rigtigt. Men hvis du siger det er derfor det sker, må jeg hellere
> geninstallerer hvis der ikke er andre løsninger.

Eller få fat i Daemon Tools og download en lille iso-fil. Det kører jeg med
i øjeblikket, og det virker.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-09-05 17:16

> Eller få fat i Daemon Tools og download en lille iso-fil. Det kører jeg
> med
> i øjeblikket, og det virker.

Var det ikke på den måde, "sikkerheds"-tingen blev slået til?
Eller er det en bestemt slags iso-fil?

Fra : Frandsen

Dato : 07-09-05 08:33

> Var det ikke på den måde, "sikkerheds"-tingen blev slået til?
> Eller er det en bestemt slags iso-fil?

Jed ved ikke, om det er en sikkerhedsting der generer, eller om man bare
ikke kunne lave en ordentlig NO-CD crack. For ca. et par måneder siden gik
jeg ind på http://www.gamecopyworld.com for at se, om der skulle være kommet
en NO-CD crack der virkede, da jeg er godt træt af at skifte CD'er i tide og
utide. Der fandt jeg så et CD-Image som jeg kunne mounte med Daemon Tools,
og det spiller bare.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-09-05 17:33

> [...]
> og
> utide. Der fandt jeg så et CD-Image som jeg kunne mounte med Daemon Tools,

Ok... Jeg fandt noget lignende selv. Tak for hjælpen anyways.

Fra : Karina Nielsen

Dato : 12-09-05 10:47

"Frandsen" <DetKanDuGlemme@invalid.kd> skrev i en meddelelse
> [...]
> NO-CD crack, men det crack gjorde, at man ikke kunne bygge. Måske det er

Det prøvede jeg også, men fik hurtigt installeret spillet igen uden no-cd
crack;)

Karina

Fra : Mette Hansen

Dato : 05-09-05 18:37

Hej!!

Har du lavet soklen først?? Ellers lyder det som fejl i spillet?