CRC2005
Fra : Søren Christensen

Dato : 04-09-05 16:25

Hej Gruppe
Jeg er nu ved at være træt af at spille denne fede demo men dog med kun 2
baner, men kan ikke finde noget sted hvor man køber spillet
http://www.crc-game.com Cross Rally Championship 2005? Jeg har ellers hørt
det skulle være spillet på linje med GTR Toca osv. Hvis det ikke kan købes
hvilket Online Bilspil vil så svare til CRC2005? Jeg har set et nyt GT
Legends, og har spillet Life for speed osv. men jeg synes CRC2005 er det
bedste så jeg håber nogle ved hvor det kan købes? På forhånd tak.

Mvh Søren

Fra : Marty

Dato : 09-09-05 10:57

"Søren Christensen" <webmailo@maildoesntwork.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Legends, og har spillet Life for speed osv. men jeg synes CRC2005 er det
> bedste så jeg håber nogle ved hvor det kan købes? På forhånd tak.

Nej gode spil skal opreklameres i medierne før pøblen opdager dem, og der er
åbenbart ikke nogle i denne NG der spiller andre bilspil
http://www.gamershell.com/pc/cross_racing_championship/review.html

http://www.invictus.hu/index.php?lang=en

Mvh Marty