Problem med at Patche BF2
Fra : Morten Lund

Dato : 03-09-05 12:15

Hej med Jer!

Jeg har lige købt mig BF2 (brugt i Soft Exchange), og sat mig foran
maskinen, og ville så have den patchet op til seneste build. (min CD
siger 1.0.2442, eller noet i den stil).

Balladen opstår når jeg får hentet patchen ned fra hjemmesiden, og
sætter den igang:

Den kommer fint igennem menuerne, men melder at patchen er fejlet, og
alligevel melder den bagefter at den er patchet (muligvis bare en dum
tekst i pop-up'en). men på flere servere bliver jeg afvist med
henvisning til at min installation indeholder ikke-originalt materiale,
så den ikke vil logge mig på.

Er det andre der haft det samme problem? Er det min CD eller patchen,
eller hvad? Kan det være noget med min nøgle?

P4, 1 Gb Ram, S-ata disk, Radeon 9800 Pro Win XP SP1, Direct X 9.0c

mvh,
Morten
LeZerp[DK] - kom og smajr mig ;)

Fra : BuFFerz

Dato : 03-09-05 14:39

> Er det andre der haft det samme problem? Er det min CD eller patchen,
> eller hvad? Kan det være noget med min nøgle?

Uden at _vide_ det så lydder det som om det har noget med din nøgle at
gøre. At den har værret brugt før / er i brug et andet sted stadig.

/B

Fra : Morten Lund

Dato : 03-09-05 17:29

BuFFerz wrote:

> Uden at _vide_ det så lydder det som om det har noget med din nøgle at
> gøre. At den har værret brugt før / er i brug et andet sted stadig.
>
> /B

Tak for tippet :)

Men det viste sig at det blev løst ved at bruge den alternative patch på
Boomtown (så kom ikke og sig at BT ikke er godt for noget :D)

Det er muligt det har været nøgleproblemer, men det er så åbenbart
blevet løst ved at køre patchen i et andet runtime miljø!

..Morten!

Fra : Keldo

Dato : 06-09-05 21:15

se også her