Nogen med interesse i et gratis multiplaye~
Fra : michael

Dato : 31-08-05 14:18

Hej hvis du er interesseret i et gratis western skydespil med 8 maps og cool
grafik baseret på Enemy Territory engine så send mig lige en mail:

kindmanmove@yahoo.dk

Spillet er som i normale skydespil 2 hold (her banditter og cowboyder) som
skal kæmpe mod hinanden. Her er der blot ingen kraftige bazooka våben som
kan dræbe 2-3 mand i et skud men i stedet gamle klassiske våben som
Henry-riffle, Musket-sniper riffle, colt-pistol, knife og som noget helt
særligt molotovcocktails man kan kaste efter hinande. Da der ikke er nogen
super våben som bazooka m.v. som sender folk tilbage til start, så bliver
spillet meget mere et teamspil end i normale skydespil og du kan løbe med en
teamspiller i mange minutter og kæmpe før en af jer sendes tilbage til
start.

Antallet af spillere er US/EU omkring 200 men en yderst trofast
spillerskare. Så hvis du vil opleve western stemning i både grafik og lyd så
skriv til mig.

Fra : John Lund

Dato : 31-08-05 17:22

Det lyder da interessant. Kan du ikke give lidt mere info her i gruppen.

Er det noget du har lavet ?
Er det til download og hvis ja så hvor.

Mvh en gammel Outlaws fan

John Lund

Fra : michael

Dato : 01-09-05 13:45

Her et døgn efter er der allerede 7 henvendelser. Jeg har sendt vejledning
til jer alle og glæder mig til at se flere danske spillere :). Nej det er
ikke noget jeg har lavet. Spillet er ca. 3 år gammel og herunder ser du
spillets officielle sider:

Her er spillets hjemmeside:
http://www.the-wildwest.co.uk/

og her er det officielle forum for spillet:
http://forums.the-wildwest.com/

See ya later partner

Fra : Leif Hansen

Dato : 01-09-05 18:43

Hmmmm, skal man ikke have RTCW for at spille det ? eller ?

/Leif

Fra : michael

Dato : 01-09-05 19:49

Nej

Fra : preben nielsen

Dato : 02-09-05 06:13

"michael" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Nej

Nå, og når der på siden står......

"WildWest requires RtCW to be patched to version 1.41
Click here for a list of sites to download the RtCW 1.41 patch"

Et mod lavet på et spil kræver altid spillet selv.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : michael

Dato : 02-09-05 17:36

Hvis du nu havde skrevet til mig så ville du vide hvordan.

Fra : Leif Hansen

Dato : 02-09-05 19:14

Hvorfor ikke bare forklare det her, så alle kan se det med samme, så havde
du sparet en masse mails, og måske fået flere spillere.

/Leif

Fra : preben nielsen

Dato : 02-09-05 19:32

"michael" <nospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du nu havde skrevet til mig så ville du vide hvordan.

Er du interesseret i at udbrede kendskabet til spillet generelt
eller er du bare interesseret i at nybegyndere kontakter dig
privat så du kan virke som guru på to-mandshånd ?

Nej, jeg er ikke interesseret i spillet...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : michael

Dato : 04-09-05 21:46

> Nej, jeg er ikke interesseret i spillet...

hihi ok helt i orden du gamle :)

Fra : Erik

Dato : 02-09-05 15:23

> Nej

Hvordan får du det så til og virke?

/Erik

Fra : michael

Dato : 02-09-05 17:37

Send mig en mail.

Fra : michael

Dato : 01-09-05 19:50

Nej

Fra : Leif Hansen

Dato : 02-09-05 10:50

Jamen kan du så ikke lige henvise til den version der ikke kræver RTCW , tak
?

/Leif

Fra : xx

Dato : 02-09-05 13:24

http://download.fortbravo.net

http://gaming.fortbravo.net/

Fra : Erik

Dato : 02-09-05 15:25

"xx" <xx@xx.xx> skrev i en meddelelse news:4318438e@news.carlbro.dk...
> http://download.fortbravo.net
>
> http://gaming.fortbravo.net/

Kan ikke få det til og køre Når jeg trykker på play eller safemode. Så
lukker spillet ned ....

/Erik

Fra : xx

Dato : 02-09-05 08:52

Virker fint her med de download linkss du sendte links til mig.
der er dog lidt småt med folk online :(
-Allan