"statements" i BF 2
Fra : Peter Østergaard

Dato : 27-08-05 14:23

Hej,

Jeg ved hvordan man kalder på en medic og ammunition mm. Men jeg kan ikke
finde ud af, hvor man fortæller at der er "enemy chopper" osv. Hvor kan man
læse om disse "statements". Det findes da ikke i manualen

/Peter

Fra : BuFFerz

Dato : 27-08-05 14:38

> Jeg ved hvordan man kalder på en medic og ammunition mm. Men jeg kan ikke
> finde ud af, hvor man fortæller at der er "enemy chopper" osv.

Hold Q inde og højreklik på Spoted

> Hvor kan man
> læse om disse "statements". Det findes da ikke i manualen

I selve spillet kan du gøre det fra hoved menuen hvor du klikker på BFHQ
knappen øverst til venstre.
(det står forøvrigt i manualen på side 7 nedderst)

Iøvrigt kan dine stats ses på sider som fx http://bf2s.com/ skriv dit
Nick under "Lookup Stats"

ps. Du modtager kun stats-point på ranked servere

--
/B
www.Yoo.dk

Fra : Bjarne K

Dato : 29-08-05 11:46

"Peter Østergaard" <peter_oestergaard@hotmail.com> wrote in message
> [...]
kan man
> læse om disse "statements". Det findes da ikke i manualen

Når du trykker på Q (defafult taste for den der menu som jeg ikke lige
kan huske hvad hedder) > og derefter Spotted, og så istedet for kun at
venstre klikke, så højreklikker man, hvorefter der kommer en menu hvor
man kan vælge f.eks Tank, eller APC.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Jakob

Dato : 29-08-05 12:10

In article <4312e76c$0$187$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
kanfaaes@hvis.ønskes says...

> [...]
> kan huske hvad hedder) > og derefter Spotted, og så istedet for kun at
> venstre klikke, så højreklikker man, hvorefter der kommer en menu hvor

Jamen siger man ikke automatisk hvad det er man kigger på hvis man har
emnet i søgeren og vælger spotted. Det mener jeg da bestemt.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Bjarne K

Dato : 29-08-05 13:19

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jamen siger man ikke automatisk hvad det er man kigger på hvis man har
> emnet i søgeren og vælger spotted. Det mener jeg da bestemt.

Ikke altid, og så siges der noget om enemy movement, og der kommer en
rødt spørgsmålstegn op på kortet. Men man kan f.eks prøve igen, eller
som skrevet ovenover vælge at bruge højre musetaste og så selv vælge fra
en liste.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Morten Bak

Dato : 16-09-05 10:46

Bjarne K wrote:
> [...]
> rødt spørgsmålstegn op på kortet. Men man kan f.eks prøve igen, eller
> som skrevet ovenover vælge at bruge højre musetaste og så selv vælge fra

Der kommer et rødt spørgsmålstegn, hvis det du forsøger at spotte er for
langt væk, ikke kigger præcist nok på emnet, eller hvis emnet f.eks. er
bag et hegn

Fra : Morten Bak

Dato : 16-09-05 10:45

Jakob wrote:
> [...]
>

> Jamen siger man ikke automatisk hvad det er man kigger på hvis man har
> emnet i søgeren og vælger spotted. Det mener jeg da bestemt.

Jo det gør man, som regel er der ikke tid til at højreklikke på
"spotted" for derefter at vælge hvad det er man har spotted.

Så peg på emnet med "sigtekornet", tryk "Q" og derefter left-mousebutton