Spil til Drenge
Fra : Peet

Dato : 25-08-05 17:10

Hej er der nogen der ved hvilke spil jeg skal købe til nogen drenge på 6 år
de har ikke prøvet at spille på en pc'er før

MVH PeetDK

Fra : FedeDorit

Dato : 25-08-05 17:39

"Peet" <pklundenator@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej er der nogen der ved hvilke spil jeg skal købe til nogen drenge på 6
> år de har ikke prøvet at spille på en pc'er før
>
> MVH PeetDK

hmmm noget Lego Racers måske ??

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 18:36

> hmmm noget Lego Racers måske ??

Danske som MAgnus og Mygge, Bille og Trille, Kaj og Andrea. De er gode.

Fra : Dan

Dato : 25-08-05 20:18

Fætter Kanin (kig efter aldersmærkning), Tegn & Mal med Disney, Magnus &
Myggen (igen kig efter alder)...samt besøg http://www.dr.dk/oline
nettet...

Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 25-08-05 22:51

Eller find noget i en genre der interesseret ham. De er ufatteligt lærenemme
i den alder. Min egen søn (da han var 4), gad ikke pixeline og magnus
spillene. Han var/er til gengæld utroligt fanget af "ridder-genren". Men det
endte i hvert tilfælde med at han nu (5 år) spiller et spil til 12-årlige.
(Empires dawn of the modern world). Og andre spil i real-time strategi
genren. Det vigtigste er, at de lærer musen at kende. I modsætning til os
andre, er de jo langt mere impulsive, og det varede da ikke længe før han
kunne fortælle hvad et klik på de forskellige ikoner betød. Et par
"sætninger" på gebrokkent engelsk fra spillet er det da også blevet til.
Specielt i hans egne lege der følger efter en halv times computerspil. Jeg
ville i mange tilfælde give min højre arm for en måned, med børns
indlæringsevne

Hvis du er int. kan jeg sende dig nogle spil.

Mvh

Jasper

Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 25-08-05 22:54

Glemte lige... et sikkert hit vil bestemt være "De utrolige". De har sikkert
set filmen, og figurene skulle være ja...utroligt godt lavet i spillet

Så, at Bog & Idé havde det på tilbud til 79,-

/Jasper

Fra : Arcana Dragon

Dato : 26-08-05 06:28

"Peet" <pklundenator@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hej er der nogen der ved hvilke spil jeg skal købe til nogen drenge på
> 6 år de har ikke prøvet at spille på en pc'er før

Sims, selvfølgelig.

Eller Pixeline?

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u

Fra : Dan

Dato : 26-08-05 08:50

Sims, selvfølgelig.

Arcana, vil du virkelig påstå, at Sims er et godt spil til at begynde med?

Fra : Arcana Dragon

Dato : 13-09-05 14:55

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i meddelelsen

> Sims, selvfølgelig.
> Arcana, vil du virkelig påstå, at Sims er et godt spil til at begynde
> med?

Jeg har aldrig selv spillet det, men jeg kender masser af småbitte m'sker,
som er helt vilde med det.