Spil klub?
Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 18-08-05 22:20

Hejsa.

Jeg er havnet i den "ulykkelige" situation at de eneste spil min kone og
jeg, kan blive enige om er værd at spille er adventure. Noget i stil med
"Still-Life", "Mistænkt". Altså primært "mord-gåde" spil.

Men det der nager mig er, at man giver 400,- for et spil, og efter 10 dage
er det færdigtspillet. Lidt surt. Der er jo ikke megen pointe i, at spille
et adventure spil mere end een gang. Modsat har spillere med hang til
action, glæde af spillene i langt længere tid.

Så var jeg kom til at tænke på: Hvor ikke lave (hvis de ikke allerede
eksisterer) en lille klub hvor fx. 10 spillere køber hvert deres adventure
spil. Efter 2-3 uger, kunne disse spil så rotere videre til de andre. På den
måde kan man jo spille 10 spil, og altså kun betale for det ene man startede
med.

Men er det mon lovligt? Findes klubberne allerede i forvejen. Og hvor? O er
der nogen der evt. kunne tænke sig, at gå med i en sådan klub?

Mvh

Jasper