Lan spil til 12 mand
Fra : John Lund

Dato : 17-08-05 22:11

Den årlige "gamer weekend" med de gamle drenge nærmer sig og jeg er igen på
udgik efter gode/sjove spil.

Jeg søger specielt bilspil eller flyspil hvor der er mulighed for op til 12
mand.

Bilspil har vi tidl med succes spillet Toca race Driver og jeg har også set
lidt på Live for Speed.

Jeg søger spil i stil med Airfix dogfighter, midtown madness, revolt etc.
Grafik og realisme er i princippet underordnet. Hellere et godt gameplay.
Eneste krav er at man skal kunne være 12 mand i et spil.

Vi kører alle XP

Er der nogen gode forslag ?

Mvh

John Lund

Fra : Gubs

Dato : 18-08-05 05:28

"John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Grafik og realisme er i princippet underordnet. Hellere et godt gameplay.
> Eneste krav er at man skal kunne være 12 mand i et spil.

Der er nok ikke det store udvalg når i skal være 12, men jeg fandt da noget.

http://www.atari.com.au/games/overview.do?id=262

http://www.allaboutgames.co.uk/gamereviews.php?209

http://www.newsonf1.com/games/pc-2002.htm

http://www.programfiles.com/Default.asp?LinkId=8723

Gubs

Fra : John Lund

Dato : 18-08-05 07:57

Tak for henvisningerne.

Eneste der dog lige kan fange mig i puljen er nok Toca race driver 2.
Dejligt at se der kan være 12 mand med. Jeg ledte som en gal på deres
hjemmeside igår for at få den information.

Andre bud ?

Mvh

John Lund

Fra : Anders Thorup

Dato : 18-08-05 13:22

John Lund wrote:
> [...]
> Dejligt at se der kan være 12 mand med. Jeg ledte som en gal på deres
> hjemmeside igår for at få den information.

Som du selv nævner, Live for Speed. Den er lige udkommet som S2, og jeg
mener klart det er det fedeste bil-spil til PC. Man skal dog huske på at LFS
er MEGET realistisk, og det kræver en smule øvelse at holde sig på banen

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Ex. Honda VFR750F ejer
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : FedeDorit

Dato : 19-08-05 11:06

> [...]
> Dejligt at se der kan være 12 mand med. Jeg ledte som en gal på deres
> hjemmeside igår for at få den information.

Kig på FlatOut..
http://www.flatoutgame.com/

Fra : JJ

Dato : 18-08-05 12:27

On Wed, 17 Aug 2005 23:11:28 +0200, "John Lund"
<jol(haderspam)@privat.dk> wrote:

> [...]
>Grafik og realisme er i princippet underordnet. Hellere et godt gameplay.
>Eneste krav er at man skal kunne være 12 mand i et spil.

god ide til tråd.
Live for speed er vanvittigt fedt. men ffs meget nødvendigt med noget
analog stick af en art, eks. bare en gamepad, men uden analog vil
bilen skride ud uden at man kan nå at rette den op. Jeg har før kun
spillet med keys i den type spil - med LfS har jeg sgu lært at forstå
hvorfor analog er SÅ vigtig.
Har netop købt LfS spillet og spiller det flere timer dagligt. Vi er
nogle stykker som snart starter en GP serie op :)

Nåh men udover de spil du nævner er Turbosliders altid optimalt til
onlinespil. Jeg har ikke spillet det så meget siden det gik fra beta
til 1.05 selvom grafikken fik et rigtig flot løft, pga mange af mine
gamle TS-venner ikke købte den fulde udgave :/
søg på Turbosliders - meget populært og sjovt!

Ellers er rFactor også rigtig fedt onlinespil (og dermed også lan).
Desværre er der kun én bane ude i øjeblikket, men masser af
indstillingsmuligheder, og et spil jeg nok køber når det udkommer.

Fra : John Lund

Dato : 18-08-05 17:12

Tak for indlægget.

Jeg vil straks kaste mig over turbo sliders og rfactor.

LFS er nok for realistisk for os. Så det er lagt lidt væk igen.

mvh

John

Fra : JJ

Dato : 18-08-05 18:40

On Thu, 18 Aug 2005 18:11:52 +0200, "John Lund"
<jol(haderspam)@privat.dk> wrote:

>Tak for indlægget.
>
>Jeg vil straks kaste mig over turbo sliders og rfactor.

Lyder godt. fortæl gerne tilbage om erfaringerne med spillene :)

Og også hvis I kommer på andre spil. Jeg er også selv pjattet med
multiplayerspil, som man kan konkurrere i :) Især sports/bil spil.

Fra : Brian Lund

Dato : 18-08-05 18:50

> Lyder godt. fortæl gerne tilbage om erfaringerne med spillene :)
>
> Og også hvis I kommer på andre spil. Jeg er også selv pjattet med
> multiplayerspil, som man kan konkurrere i :) Især sports/bil spil.

Jeg ved godt det ikke er hvad du har spurgt efter, men jeg mener maxplayers
i warcraft 3 er 12!

Brian