Pro Cycling 05
Fra : JMN

Dato : 08-08-05 13:52

Hej

Min søn har netop fået dette spil i fødselsdagsgave og er meget glad for
det.

Jeg mener der er kommet 1-2 updates, men kan ikke finde noget på nettet.
Nogen der ved hvor de evt. findes ?

vh,
JMN

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-08-05 15:11

Prøv her: http://www.c-g-c.net/

Fra : NN

Dato : 08-08-05 15:18

Patch 1.3 er netop kommet, der er flere på vej...

http://www.cyanide-studio.com/forums/viewforum.php?f=78&sid=380501d06be07fcc271a4c1a2ff3813c

Fra : JMN

Dato : 08-08-05 16:20

Takker mange gange

vh.
JMN

Fra : JMN

Dato : 08-08-05 21:53

Hej igen

Hmm, meget underligt. Efter at have installeret patch'en
virker spillet ikke. Sikke noget skidt.