Battlefield 2 rang?
Fra : Gimmer

Dato : 07-08-05 06:12

Hej,
Hvor langt skal man op før man begynder at unlocke noget?
nogle som har et link eller ved hvornår de forskellige våben unlockes?
vh Gimmer

Fra : Peet

Dato : 07-08-05 08:16

Hej det kan du læse her http://bf2s.com/

MVH Peet

Fra : FedeDorit

Dato : 07-08-05 11:03

> [...]
> Hvor langt skal man op før man begynder at unlocke noget?
> nogle som har et link eller ved hvornår de forskellige våben unlockes?

Når du når 1000 Global points skifter du til Lance Corporal og kan så
unlocke dit første våben.

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 07-08-05 11:25

Jadav!

Jeg mener det er 1000 point for den første.
Jeg er ikke sikker, men den næste er hvis nok 10.000 point.
Det når jeg aldrig, jeg får 10-20 point i hver kamp, jeg bliver træt af
spillet før jeg når 10.000 point.

Du får KUN et våben låst op, så vælge det med omhu.
Jeg har fået et våben til "medic", men det var et fejl valg, for jeg vil nu
hellere spille "special force".
Jeg har lavet en nu profil for jeg orker ikke at spille så meget for at få
låst "special force" op, nu skal jeg kun vente 1000 point.

Noget helt andet er at netværks delen er meget dårlig, det tager flere
minutter for mig at komme på, jeg har en 1MB linie der ellers køre perfekt!

M.v.h.
Hans Nikolajsen
Homepage: http://home1.stofanet.dk/jadav/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-08-05 12:18

In article <42f5e139$0$7374$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Hans Nikolajsen wrote:
> [...]
> Jeg er ikke sikker, men den næste er hvis nok 10.000 point.
> Det når jeg aldrig, jeg får 10-20 point i hver kamp, jeg bliver træt af

Ja, det var ikke en stor score. Du griber det vist forkert an.
Hvis du ikke er god i kamp, så se om du kan blive commander, og giv
ordrer, drop supplies, og brug artilleri. Dog kun 1 point per kill
som commander.

Eller vælge nogle karakterklasser der gør det lidt lettere. Eksempelvis
ingeniør. Minefelter kan være ret effektive. Specielt på en bakketop.

Det at skyde modstandere er noget af det vanskeligste. Medmindre du
bruger gode våben. En Bradley er ret god, bedre end en tank synes jeg.
Derudover jeeps/lastbiler hvor du med F2 kan få adgang til det monterede
maskingevær.

Havde et spil igår, det hvor amerikanerne starter på et hangarskib.
Der fik jeg omkring 30 point alene ved capture af flag. De var ret
tynbde på jorden, og gik efter luftherredømmet. Jeg døde 15-20 gange,
og slog vist kun 3-4 stykker ihjel.

> Du får KUN et våben låst op, så vælge det med omhu.
> Jeg har fået et våben til "medic", men det var et fejl valg, for jeg vil nu
> hellere spille "special force".

Og med næste opgradering får Special Force point for det han laver
(sprænge modstanderens artillery, kommandocentral og radar i luften)
Lige nu får han kun point for kills.

> [...]
> minutter for mig at komme på, jeg har en 1MB linie der ellers køre perfekt!

Jeg har slået alle videoerne ihjel, så nu går det meget hurtigere her.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-08-05 12:25

Povl H. Pedersen wrote:

> [...]
> Lige nu får han kun point for kills.

> Jeg har slået alle videoerne ihjel, så nu går det meget hurtigere her.
Smart trick. Giv det da endelig videre :)

Fra : Flemming Ploug

Dato : 07-08-05 12:33

Bare omdøb movies mappen så loader den ikke dem sparer en del tid der

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 07-08-05 13:01

Jadav!

Det har jeg gjort, det er ikke det der er problemet, det er når jeg vil
joine et spil BFHQ / Multiplay det går galt, det er her det tager flere
minutter at finde og hente et spil.

Jeg har prøvet at slå firewall og spyware fra, det hjalp ikke!

Alle andre spil, Mohaa, halo og Unreal t. virker fint.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-08-05 13:53

In article <42f5f7ae$0$7387$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Hans Nikolajsen wrote:
> [...]
> minutter at finde og hente et spil.
>
> Jeg har prøvet at slå firewall og spyware fra, det hjalp ikke!

Det er ikke slemt her. Tager typisk 10 sekunder inden jeg er forbundet, og
så skal den bruge et minut på at loade det hele.

Fra : Jakob

Dato : 07-08-05 14:29

In article <slrndfbres.8jv.povlhp@ip101.home.terminal.dk>,
povlhp@acomputer.home.terminal.dk says...

> Og med næste opgradering får Special Force point for det han laver
> (sprænge modstanderens artillery, kommandocentral og radar i luften)
> Lige nu får han kun point for kills.

HVADDD det er den karakter jeg spiller mest, så kan jeg sgu da bedre
forstå at det går langsomt fremad troede sgu da at man fik point for det
på linie med alt muligt andet. Det er da for sært lavet...

Ja fejlen ligger ikke hos dig men hos DICE der har lavet et ynkeligt
produkt i den sammenhæng.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : BuFFerz

Dato : 07-08-05 15:51

> Eller vælge nogle karakterklasser der gør det lidt lettere. Eksempelvis
> ingeniør. Minefelter kan være ret effektive. Specielt på en bakketop.

Det dig pisser mig mest af når jeg laver minefelter, er når mine team
mates går i mine miner og straffer mig for det .. >

/B

Fra : Jakob

Dato : 07-08-05 17:38

In article <42f61fed$0$63728$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
nospam@tomesdfsdfs.dfsklh says...

> Det dig pisser mig mest af når jeg laver minefelter, er når mine team
> mates går i mine miner og straffer mig for det .. >

Ja det er en kæmpe BUG, ved ikke om det er for at undgå at nogen bruger
det bevidst til teamkills men det er vel lidt svært.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-08-05 18:40

In article <42f61fed$0$63728$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, BuFFerz wrote:

> Det dig pisser mig mest af når jeg laver minefelter, er når mine team
> mates går i mine miner og straffer mig for det .. >

Enig. Det er vel de lallende SpecOps der tror det hele er
fjernstyret. Men det sker også jævnligt for mig.

Fra : Jakob

Dato : 07-08-05 19:30

In article <slrndfchra.8md.povlhp@ip101.home.terminal.dk>,
povlhp@acomputer.home.terminal.dk says...

> Enig. Det er vel de lallende SpecOps der tror det hele er
> fjernstyret. Men det sker også jævnligt for mig.

Jeg tror sgu mere det er de assault spillere der ikke har fundet ud af
at man rent faktisk kan skifte til andre typer :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-08-05 22:06

In article <MPG.1d6071a289cd932b989d32@news.sunsite.dk>, Jakob wrote:
> [...]
>
> Jeg tror sgu mere det er de assault spillere der ikke har fundet ud af
> at man rent faktisk kan skifte til andre typer :0)

Svært at sige. Men det sker jævnligt.
jeg bliver bedre og bedre til at spille, og er ret sikker på at
jeg normalt scorer noget over 100 point per time nu. Jeg forstår dog
ikke hvorfor jeg altid dør så let når de andre skyder på mig.

Klarer mig bedst i Bradley eller en Tank.

Anti-tank karakteren sokker. Der skal alt for mange (typisk 3)
skud til for at smadre en APC/Kampvogn. Er der andre hemmeligheder til det ?

Fra : Thor

Dato : 08-08-05 17:55

> Anti-tank karakteren sokker. Der skal alt for mange (typisk 3)
> skud til for at smadre en APC/Kampvogn. Er der andre hemmeligheder til det
> ?

Ram dem i røven!

Hilsen Thor

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-08-05 22:40

In article <42f78e27$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, Thor wrote:

> Ram dem i røven!

OK. Så den er mere sårbar bagfra ? Tak for det.

Fra : Gimmer

Dato : 07-08-05 19:30

Tak for de mange gode svar og overvejelser... hvad så med single player
delen- der får man jo ingen point ???
vh gimmer