PES 4 online
Fra : John Lund

Dato : 05-08-05 19:44

Der har tidl. været en trå om sportsspil online.

heri blev der henvist til PESlauncher.

jeg jublede fordi det så ud til at jeg endelig kunne komme til at spille
fodbold online igen.

MEN jeg kan sgu ikke få det til at virke.

Jeg har installeret PES launcher når jeg så vælger join en host, og i
spillet vælger online, client, så leder den efter en host og medler bagefter
"unable til connect".

Hvad f..... er der galt.

Jeg bruger zonealarm, men både PES4.exe og PESlauncher er godkendt til alt.

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe, så jeg kan spille lidt her i min
regnvåde ferie..

Mvh

John

Fra : John Lund

Dato : 05-08-05 19:51

Glemte lige at oplyse at jeg bruger option fil fra PESFAN

Mvh

John

Fra : AH

Dato : 08-08-05 12:25

On Fri, 5 Aug 2005 20:43:31 +0200, "John Lund"
<jol(haderspam)@privat.dk> wrote:

> [...]
>fodbold online igen.
>
>MEN jeg kan sgu ikke få det til at virke.

Mærkeligt. du har nyeste version?

Jeg er med i en turnering hvor vi var over 20 hold som begyndte at
bruge launcher og ikke en havde poblemer.
Jeg kan dog godt huske at jeg selv i en tidlig version af launcheren
havde problemer med at connecte.
Tjek om der evt er kryds i "LAN - forbindfelse" i programmet.

Det er ikke min erfaring at launcheren skulle have nogle problemer med
porte og sådan. I hvert fald behøvede jeg ikke at åbne nogen for at få
det til at virke.
Det er et fremragende progam og jeg ha selv en privat server - og en
irc kanal, og får serveren og irc kanalen til at snakke sammen når der
scores mål. Det er rigtig fedt for communitiet :)

Håber du får det til at virke. Udover at det er så praktisk er det
også en garanti imod de problemer der tidligere har været med at folk
har brugt forskellige rosters. Det er ikke muligt med launcheren.