GTA:SA recruit gang members
Fra : Martin T.

Dato : 02-08-05 21:49

Hej gruppe

Jeg har glemt hvordan det er man samler gang members.. nogle der skulle have
en løsning?

Mvh
Martin T.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 02-08-05 22:25

Martin T. wrote:
> Hej gruppe
>
> Jeg har glemt hvordan det er man samler gang members.. nogle der skulle have
> en løsning?

Højreklik (target) og tryk G eller H

/Jakob F.

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Martin T.

Dato : 02-08-05 23:14

"Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> wrote in message

> Højreklik (target) og tryk G eller H
>
> /Jakob F.

Jeg er nået til den mission der hedder Los Desperatos. Jeg skal samle et par
drenge op. Uanset hvad jeg gør kommer der ikke nogen med mig.. meget
mystisk.

Mvh
Martin T.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 03-08-05 16:39

Martin T. wrote:

> Jeg er nået til den mission der hedder Los Desperatos. Jeg skal samle et par
> drenge op. Uanset hvad jeg gør kommer der ikke nogen med mig.. meget
> [...]

Prøv at tjekke dine tastatur-indstillinger -det ku' være du havde fået
rodet rundt med et eller andet.

/Jakob F.

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Martin T.

Dato : 03-08-05 17:15

> Prøv at tjekke dine tastatur-indstillinger -det ku' være du havde fået
> rodet rundt med et eller andet.
>
> /Jakob F.

Jeg har sat dem til standard uden held. Skal man ikke bare finde nogle
grøntrøjer udenfor broderens hus?

Mvh
Martin T.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 03-08-05 18:26

Martin T. wrote:

> Jeg har sat dem til standard uden held. Skal man ikke bare finde nogle
> grøntrøjer udenfor broderens hus?
>
> Mvh
> Martin T.

Jeg har ikke været igennem den mission endnu, men iflg den her
walkthrough http://faqs.ign.com/articles/560/560360p1.html , så skal du
starte med at finde en 4-dørs vogn, og så recruite 2 OG's -de skulle så
gerne hoppe ind i vognen sammen med dig, og så tager du resten af
missionen derfra.

"*Los Desperados* (555IXd2)

Get a four-door car before you start this mission, or at least make
sure that there's one parked outside the house. Recruit two OGs and hop
into the car."

/Jakob F.

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?

Fra : Martin T.

Dato : 03-08-05 21:08

> [...]
>
> Get a four-door car before you start this mission, or at least make
> sure that there's one parked outside the house. Recruit two OGs and hop

Det var lige det der skulle til. Mange tak for hjælpen

Mvh
Martin T.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 03-08-05 23:50

Martin T. wrote:

> Det var lige det der skulle til. Mange tak for hjælpen

Fedt nok :) -velbekomme!

/Jakob F.

--
Org.asm not found. (A)bort, (R)etry, (F)ake?