/ Forside / Interesser / Andre interesser / Religion / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Religion
#NavnPoint
mblm 1770
summer 1170
ans 1142
JanneP 1010
e.p. 880
Rellom 850
Teil 728
refi 645
o.v.n. 630
10  molokyle 587
Er gruppen inficeret af antisemitiske deba~
Fra : Jens Bruun


Dato : 18-08-05 14:10

Ja, jeg er så småt ved at være overbevist. Den seneste tids aktivitet i
gruppen tyder for mig på, at en håndfuld skribenter, der under påskud af at
være eksempelvis jøder, spreder gift med det formål at miskreditere jøder og
Israel, og samtidig skabe en antisemitisk stemning.

Disse angivelige jøder benytter andre "skribenter" (åbenlyse trolle) til at
starte tråde, der så kan danne basis for at opføre sig _så_ arrogant, _så_
bedrevidende, og ikke mindst _så_ usympatisk, at man skal være standhaftig
for ikke at falde i fælden.

Sagt med andre ord: Hr. og fru Malka, Henrik Vestergaard, Claudio Adam og
senest Andreas Jensen er ikke, hvad de udgiver sig for at være. Hvad de så
er, skal jeg ikke kunne sige. Måske de er nazister, måske muslimer, måske
fundamentalistiske kristne? Jeg er i hvert fald overbevist om, det er
mennesker med helt andre motiver for at skrive her end dem, de selv anfører.
Jeg er efterhånden også overbevist om, at der bag flere af de anvendte
signaturer er et vist personsammenfald.

Dette indlæg er seriøst ment!

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/16/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



 
 
Andreas Jensen (18-08-2005)
Kommentar
Fra : Andreas Jensen


Dato : 18-08-05 14:24

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:430488bf$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Ja, jeg er så småt ved at være overbevist. Den seneste tids aktivitet i
> gruppen tyder for mig på, at en håndfuld skribenter, der under påskud af
at
> være eksempelvis jøder, spreder gift med det formål at miskreditere jøder
og
> Israel, og samtidig skabe en antisemitisk stemning.

Så nogen udgiver sig for at være jøder, for at stille dem (dvs. dem selv) i
et dårligt lys?

> Disse angivelige jøder benytter andre "skribenter" (åbenlyse trolle) til
at
> starte tråde, der så kan danne basis for at opføre sig _så_ arrogant, _så_
> bedrevidende, og ikke mindst _så_ usympatisk, at man skal være standhaftig
> for ikke at falde i fælden.

Du føler dig vel ikke også forfulgt når du går på gaden?

> Sagt med andre ord: Hr. og fru Malka, Henrik Vestergaard, Claudio Adam og
> senest Andreas Jensen er ikke, hvad de udgiver sig for at være. Hvad de så
> er, skal jeg ikke kunne sige. Måske de er nazister, måske muslimer, måske
> fundamentalistiske kristne? Jeg er i hvert fald overbevist om, det er
> mennesker med helt andre motiver for at skrive her end dem, de selv
anfører.
> Jeg er efterhånden også overbevist om, at der bag flere af de anvendte
> signaturer er et vist personsammenfald.

Ja, der regnede du den ud. Cyril Malka skriver som både ham selv, hans kone
og Henrik Vestergaard, mens jeg også leger Claudio Adam. Faktisk har jeg
levet mig så meget ind i rollen at jeg nogle gange får underskrevet med det
forkerte navn i banken.
Det er også et stort arbejde at dække alle sporene - forskellige IP-adresser
og news-servere til vores personligheder.

> Dette indlæg er seriøst ment!

Det har jeg svært ved at tro på.

--
Andreas

"Pay no attention to that man behind the curtain!"



Cyril Malka (18-08-2005)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 18-08-05 15:46

Andreas Jensen wrote:

> Ja, der regnede du den ud. Cyril Malka skriver som både ham selv, hans kone
> og Henrik Vestergaard, mens jeg også leger Claudio Adam. Faktisk har jeg
> levet mig så meget ind i rollen at jeg nogle gange får underskrevet med det
> forkerte navn i banken.

Shhhht! Du har lige blæst vores cover her!

Men det passer ikke helt: jeg skriver som Cyril og Britt som Henrik,
Henrik skriver som Claudio, mens han, i virkeligheden er Cyril, som
tror, at han er Henrik som i virkeligheden er Andreas Jensen.

Via et anonymserver i Frankrig skriver vi som udlændinge, så man ikke
ved du er den, du ikke udgiver dig for at være.

Vi har også taget dæknavne... Vi overvejede Pirelli, men vi valgte
"Malka", for det havde også en jødisk klang (vi fandt ordet i et ordbog
og syntes den var så god så Britt skriver endda bøger under med det navn.

I virkeligheden hedder jeg Adolf og hun hedder Eva, så Heinrich (ja,
Henrik var ret tæt på) må også krybbe til korset og indrømme at vi er
ude på at diskreditere jøder og jødedommen.


>>Dette indlæg er seriøst ment!
> Det har jeg svært ved at tro på.

Det skal du ikke. Se i forskellige nyhedsgruppen hvor meget og hvad den
mand har skrevet...

--

Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? http://www.nytestamente.org
.... Confession is good for the soul, but bad for the career.

Claudio Adam (18-08-2005)
Kommentar
Fra : Claudio Adam


Dato : 18-08-05 15:30

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>Ja, jeg er så småt ved at være
>overbevist. Den seneste tids aktivitet i
>gruppen tyder for mig på, at en
>håndfuld skribenter, der under påskud af at
>være eksempelvis jøder, spreder gift
>med det formål at miskreditere jøder og
>Israel, og samtidig skabe en
>antisemitisk stemning.
>
>Disse angivelige jøder benytter andre
>"skribenter" (åbenlyse trolle) til at
>starte tråde, der så kan danne basis
>for at opføre sig _så_ arrogant, _så_
>bedrevidende, og ikke mindst _så_
>usympatisk, at man skal være standhaftig
>for ikke at falde i fælden.
>
>Sagt med andre ord: Hr. og fru Malka,
>Henrik Vestergaard, Claudio Adam og
>senest Andreas Jensen er ikke, hvad de
>udgiver sig for at være. Hvad de så
>er, skal jeg ikke kunne sige. Måske de
>er nazister, måske muslimer, måske
>fundamentalistiske kristne? Jeg er i
>hvert fald overbevist om, det er
>mennesker med helt andre motiver for
>at skrive her end dem, de selv anfører.
>Jeg er efterhånden også overbevist om,
>at der bag flere af de anvendte
>signaturer er et vist
>personsammenfald.
>
>Dette indlæg er seriøst ment!
>
>--
>-Jens B.
>http://www.fotolog.dk - My photo diary
>(Last updated 8/16/05)
>http://gallery.bruun.com/index.php?cat
>=10003 - My photo gallery




Skriv en personlig besked til mig over min Hjemmeside min gode
mand?

Hvis der er noget du er i tvivl om!


--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam




Anders Peter Johnsen (18-08-2005)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 18-08-05 15:51

Jens Bruun wrote:
> Ja, jeg er så småt ved at være overbevist. Den seneste tids aktivitet i
> gruppen tyder for mig på, at en håndfuld skribenter, der under påskud af at
> være eksempelvis jøder, spreder gift med det formål at miskreditere jøder og
> Israel, og samtidig skabe en antisemitisk stemning.
>
> Disse angivelige jøder benytter andre "skribenter" (åbenlyse trolle) til at
> starte tråde, der så kan danne basis for at opføre sig _så_ arrogant, _så_
> bedrevidende, og ikke mindst _så_ usympatisk, at man skal være standhaftig
> for ikke at falde i fælden.
>
> Sagt med andre ord: Hr. og fru Malka, Henrik Vestergaard, Claudio Adam og
> senest Andreas Jensen er ikke, hvad de udgiver sig for at være. Hvad de så
> er, skal jeg ikke kunne sige. Måske de er nazister, måske muslimer, måske
> fundamentalistiske kristne? Jeg er i hvert fald overbevist om, det er
> mennesker med helt andre motiver for at skrive her end dem, de selv anfører.

Også du?

Well, jeg kan i hvert fald undre mig over at Cyril og Britt Malka stadig
skriver herinde, men dèt gør de vist også udelukkende for at ville
fremprovokere såkaldt "antisemitiske" angreb imod sig og bestyrke sig
selv i deres paradoksale blanding af søgt martyrium og arrogant
bedrevidenhed (ganske som alle mulige andre religiøse sekterikere, i
øvrigt!). Desværre findes de vist faktisk i virkeligheden, men Gudskelov
bor de mig bekendt eet eller andet sted i Frankrig.

Så er der ganske rigtigt en del nye skribenter(?), som jeg mildt sagt er
usikker på.

> Jeg er efterhånden også overbevist om, at der bag flere af de anvendte
> signaturer er et vist personsammenfald.
>
> Dette indlæg er seriøst ment!

Jeg har da lagt mærke til at der i tråden om, hvorvidt Hr. Malka måtte
tro på Bibelen som inspireret skrift, optræder hele tre indlæg fra "sm".
Uanset mine eventuelle personlige udeståender med ham, så HAR han jo
altså faktuelt trollet rigeligt rundt i denne gruppe, ligesom han
tydeligvis stadig følger med i den, hvorfor jeg da sagtens kan medgive
dig din "paranoia", dog i dèn retning at altså tværtimod blot er ude i
et nyt trolleriforsøg på - ganske ensidigt - at fremstille gruppens
kristne skribenter som "fanatiske antisemitter"...

Ellers er det måske bare Malka'erne, der prøver at lave "spin" ved at
indirekte at diskutere med sig selv, hvilket synes at være en anden
oplagt mulighed.

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Jens Bruun (18-08-2005)
Kommentar
Fra : Jens Bruun


Dato : 18-08-05 16:25

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4304a02f$0$175$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Desværre findes de vist faktisk i
> virkeligheden, men Gudskelov bor de mig bekendt eet eller andet sted
> i Frankrig.

Ja. Cyril Malka kender vi jo fra hans problemer med ekskonen og
Overformynderiet, og Britt Malka har begunstiget os med en række pamfletter
om dette og hint, ligesom vi har kunne følge med i hendes voldsomme
vægtforøgelse over tid via diverse selvpublicerede fotografier.

Men lur lige lidt på Henrik Vestergaard: Han har nøjagtig samme navn som en
tidligere lidelsesfælle til Cyril Malka - dvs. en mand, der ikke må se sine
børn efter en skilsmisse - og som er blevet rådgivet af Cyril Malka. Jeg har
læst (den ægte?) Henrik Vestergaards klynkerier om sin sørgelige skilsmisse,
og han skriver væsentlig anderledes end "vores" Henrik Vestergaard. Læs
videre her: http://hjem.get2net.dk/henrik_vestergaard_kjeldsen/ (bemærk
taksigelserne nederst på startsiden).

Samtidig har "vores" Henrik Vestergaard gennemgået en ganske usædvanlig
udvikling i nærværende gruppe, hvor han fra at være kristen nu er
wanna-be-jøde som resten af familien Malka. Hvis du nærlæser hans seneste
mange indlæg, vil du kunne genkende Britt Malkas skrivestil og tankegods,
selvom den/det tydeligvis er forsøgt forvansket. Jeg tror, Britt Malka _er_
gruppens Henrik Vestergaard. Det vil også give fint mening, da hun så kan
vedblive med at provokere de mange, hun under eget navn angiveligt har
placeret i sit filter.

> Så er der ganske rigtigt en del nye skribenter(?), som jeg mildt sagt
> er usikker på.

Me too. Ham, hvis navn skal forblive unævnt, kan også godt spille en stor
rolle i dette teaterstykke.

> hvorfor jeg da sagtens kan
> medgive dig din "paranoia", dog i dèn retning at altså tværtimod blot
> er ude i et nyt trolleriforsøg på - ganske ensidigt - at fremstille
> gruppens kristne skribenter som "fanatiske antisemitter"...

Muligvis.

> Ellers er det måske bare Malka'erne, der prøver at lave "spin" ved at
> indirekte at diskutere med sig selv, hvilket synes at være en anden
> oplagt mulighed.

Muligvis, eller en kombination af flere ting/flere samarbejdende personer
med forskellige motiver. Bemærk også, at hele Malka-klanen tilsyneladende
pludselig gider bruge energi på at holde tråde i live, der er initieret af
åbenlyst "forvirrede" personer. Klanen debatterer pt. heftigt i tråde med
forvirrede og usammenhængende skriverier, de tidligere ikke har nedværdiget
sig til at beskæftige sig med.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/16/05)
http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery



Andreas Jensen (18-08-2005)
Kommentar
Fra : Andreas Jensen


Dato : 18-08-05 17:25

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4304a861$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Ja. Cyril Malka kender vi jo fra hans problemer med ekskonen og
> Overformynderiet, og Britt Malka har begunstiget os med en række
> pamfletter om dette og hint, ligesom vi har kunne følge med i hendes
> voldsomme vægtforøgelse over tid via diverse selvpublicerede fotografier.

Det vidste jeg ikke, og selvom det skulle være sandt kan jeg ikke se nogen
relevans.

> Samtidig har "vores" Henrik Vestergaard gennemgået en ganske usædvanlig
> udvikling i nærværende gruppe, hvor han fra at være kristen nu er
> wanna-be-jøde som resten af familien Malka. Hvis du nærlæser hans seneste
> mange indlæg, vil du kunne genkende Britt Malkas skrivestil og tankegods,
> selvom den/det tydeligvis er forsøgt forvansket. Jeg tror, Britt Malka
> _er_ gruppens Henrik Vestergaard. Det vil også give fint mening, da hun så
> kan vedblive med at provokere de mange, hun under eget navn angiveligt har
> placeret i sit filter.

Så hun har enten meget store rejseudgifter til sine daglige rejser mellem
Danmark og Frankrig, eller også har hun betalt nogen for at stille
forbindelse til rådighed i Danmark, så hun kan poste fra en dansk udbyder?

--
Andreas

"Pay no attention to that man behind the curtain!"



Henrik Vestergaard (18-08-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Vestergaard


Dato : 18-08-05 19:24

Andreas Jensen skrev Torsdag den 18. august 2005 18:25 i beskeden
<4304b65f$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk> i gruppen
dk.livssyn.kristendom:

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:4304a861$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Ja. Cyril Malka kender vi jo fra hans problemer med ekskonen og
>> Overformynderiet, og Britt Malka har begunstiget os med en række
>> pamfletter om dette og hint, ligesom vi har kunne følge med i hendes
>> voldsomme vægtforøgelse over tid via diverse selvpublicerede fotografier.
>
> Det vidste jeg ikke, og selvom det skulle være sandt kan jeg ikke se nogen
> relevans.
>
>> Samtidig har "vores" Henrik Vestergaard gennemgået en ganske usædvanlig
>> udvikling i nærværende gruppe, hvor han fra at være kristen nu er
>> wanna-be-jøde som resten af familien Malka. Hvis du nærlæser hans seneste
>> mange indlæg, vil du kunne genkende Britt Malkas skrivestil og tankegods,
>> selvom den/det tydeligvis er forsøgt forvansket. Jeg tror, Britt Malka
>> _er_ gruppens Henrik Vestergaard. Det vil også give fint mening, da hun
>> så kan vedblive med at provokere de mange, hun under eget navn angiveligt
>> har placeret i sit filter.
>
> Så hun har enten meget store rejseudgifter til sine daglige rejser mellem
> Danmark og Frankrig, eller også har hun betalt nogen for at stille
> forbindelse til rådighed i Danmark, så hun kan poste fra en dansk udbyder?

I er simpelthen for syge at høre på... Jeg kan se af trådens referencer
(message-ids) at mange deltagere har mere eller mindre opfindsomme
forklaringer som helt klart tyder på I har det meget dårligt over at en
kristen *kan* vælge at indlede konvertering.

Hvis I skal igennem samme "arbejde" hver gang andre konverterer til islam
eller andre trosretninger får I sandelig travlt. EOD på denne latterlige
debat. Jeres energi var bedre brugt på at søge i den dokumentation I bliver
præsenteret for fremfor at bruge den på konspirationsideer...

--
Med venlig hilsen
Henrik, Dianalund
G-d didn't create anything without a purpose but mosquitos come close.
A sunrise is G-d's way of telling the world to lighten up.

Jens (27-08-2005)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 27-08-05 21:31

Henrik Vestergaard wrote:
> Andreas Jensen skrev Torsdag den 18. august 2005 18:25 i beskeden
> <4304b65f$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk> i gruppen
> dk.livssyn.kristendom:
>
>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:4304a861$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>> Ja. Cyril Malka kender vi jo fra hans problemer med ekskonen og
>>> Overformynderiet, og Britt Malka har begunstiget os med en række
>>> pamfletter om dette og hint, ligesom vi har kunne følge med i hendes
>>> voldsomme vægtforøgelse over tid via diverse selvpublicerede
>>> fotografier.
>>
>> Det vidste jeg ikke, og selvom det skulle være sandt kan jeg ikke se
>> nogen relevans.
>>
>>> Samtidig har "vores" Henrik Vestergaard gennemgået en ganske
>>> usædvanlig udvikling i nærværende gruppe, hvor han fra at være
>>> kristen nu er wanna-be-jøde som resten af familien Malka. Hvis du
>>> nærlæser hans seneste mange indlæg, vil du kunne genkende Britt
>>> Malkas skrivestil og tankegods, selvom den/det tydeligvis er
>>> forsøgt forvansket. Jeg tror, Britt Malka _er_ gruppens Henrik
>>> Vestergaard. Det vil også give fint mening, da hun så kan vedblive
>>> med at provokere de mange, hun under eget navn angiveligt har
>>> placeret i sit filter.
>>
>> Så hun har enten meget store rejseudgifter til sine daglige rejser
>> mellem Danmark og Frankrig, eller også har hun betalt nogen for at
>> stille forbindelse til rådighed i Danmark, så hun kan poste fra en
>> dansk udbyder?
>
> I er simpelthen for syge at høre på... Jeg kan se af trådens
> referencer (message-ids) at mange deltagere har mere eller mindre
> opfindsomme forklaringer som helt klart tyder på I har det meget
> dårligt over at en kristen *kan* vælge at indlede konvertering.
>
> Hvis I skal igennem samme "arbejde" hver gang andre konverterer til
> islam eller andre trosretninger får I sandelig travlt. EOD på denne
> latterlige debat. Jeres energi var bedre brugt på at søge i den
> dokumentation I bliver præsenteret for fremfor at bruge den på
> konspirationsideer...

ja når du bliver muslim skal de igennem det hele igen ha ha ha
fniis



Anders Peter Johnsen (18-08-2005)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 18-08-05 17:42

Jens Bruun wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:4304a02f$0$175$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Samtidig har "vores" Henrik Vestergaard gennemgået en ganske usædvanlig
> udvikling i nærværende gruppe, hvor han fra at være kristen nu er
> wanna-be-jøde som resten af familien Malka.

Dèn iagttagelse har jeg sjovt nok også gjort mig.

> Hvis du nærlæser hans seneste
> mange indlæg, vil du kunne genkende Britt Malkas skrivestil og tankegods,
> selvom den/det tydeligvis er forsøgt forvansket. Jeg tror, Britt Malka _er_
> gruppens Henrik Vestergaard. Det vil også give fint mening, da hun så kan
> vedblive med at provokere de mange, hun under eget navn angiveligt har
> placeret i sit filter.

Jeg har skam også gjort mig nøjagtigt samme tanke, da jeg finder den
ubetingede loyalitet med Malkaerne ganske mistænkelig: Har der
overhovedet nogensinde været uenigheder mellem dem? Eller er det blot
ensidig bekræftelse?

>>Ellers er det måske bare Malka'erne, der prøver at lave "spin" ved at
>>indirekte at diskutere med sig selv, hvilket synes at være en anden
>>oplagt mulighed.
>
>
> Muligvis, eller en kombination af flere ting/flere samarbejdende personer
> med forskellige motiver. Bemærk også, at hele Malka-klanen tilsyneladende
> pludselig gider bruge energi på at holde tråde i live, der er initieret af
> åbenlyst "forvirrede" personer. Klanen debatterer pt. heftigt i tråde med
> forvirrede og usammenhængende skriverier, de tidligere ikke har nedværdiget
> sig til at beskæftige sig med.

Well, nu HAR de jo altså ikke ligefrem så pokkers mange andre at skrive
indlæg til, da de jo lystigt har kill-filtret resten af gruppen ved
enhver udvist modstand mod deres åbenlyst sekteriske egotrip...

Jeg har stadig svært ved at komme mig over ironien i at "sektseksperten"
Cyril og hans kone ter sig NØJAGTIG som en sekt, hvor Henrik Vestergaard
vist passende kan betragtes som "Guruens og hans ypperstepræstindes
artige proselyt"...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Andreas Jensen (18-08-2005)
Kommentar
Fra : Andreas Jensen


Dato : 18-08-05 18:10

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:4304a861$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Me too. Ham, hvis navn skal forblive unævnt, kan også godt spille en stor
> rolle i dette teaterstykke.

Det er måske he[ll|mme]ligt?

--
Andreas

"Pay no attention to that man behind the curtain!"



AF Bærbar (18-08-2005)
Kommentar
Fra : AF Bærbar


Dato : 18-08-05 19:07

Anders Peter Johnsen skrev i
news:4304a02f$0$175$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

[ ... ]
> Ellers er det måske bare Malka'erne, der prøver at lave "spin" ved at
> indirekte at diskutere med sig selv, hvilket synes at være en anden
> oplagt mulighed.

Ja, det er da en meget oplagt mulighed!

De opfører sig jo aldeles sygt.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - *også med DebatForum*


Claudio Adam (19-08-2005)
Kommentar
Fra : Claudio Adam


Dato : 19-08-05 09:05

AF Bærbar <dewnull@ravsted.invalid> skrev:
>Anders Peter Johnsen skrev i
>news:4304a02f$0$175$edfadb0f@dtext0
>1.news.tele.dk
>
>[ ... ]
>> Ellers er det måske bare
>>Malka'erne, der prøver at lave
>>"spin" ved at
>> indirekte at diskutere med sig
>>selv, hvilket synes at være en anden
>> oplagt mulighed.
>
>Ja, det er da en meget oplagt mulighed!
>
>De opfører sig jo aldeles sygt.
>
>--
>Med venlig hilsen Andreas Falck -
>ICQ 108 480 093
>http://maranatha.dk/ +
>http://skabelsen.info/ +
>*DebatForum*
>http://ravsted.dk/ - *også
>med DebatForum*




Jeg tvivler på at De kan finde deres egen røv i mørke?
Hilsen Adam
--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam




Sm (19-08-2005)
Kommentar
Fra : Sm


Dato : 19-08-05 10:32


"Claudio Adam (slet RDKZS)" <kraka@RDKZSc.dk> skrev i en meddelelse
news:11244389160.33941388016185@dtext.news.tele.dk...
> AF Bærbar <dewnull@ravsted.invalid> skrev:
> >Anders Peter Johnsen skrev i
> >news:4304a02f$0$175$edfadb0f@dtext0
> >1.news.tele.dk

>
>
> Jeg tvivler på at De kan finde deres egen røv i mørke?
> Hilsen Adam
> --
så formørket et de vel heller ikke

Hilsen

Søren Mosegaard


--
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 2328 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk



Claudio Adam (18-08-2005)
Kommentar
Fra : Claudio Adam


Dato : 18-08-05 16:04

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>Ja, jeg er så småt ved at være
>overbevist. Den seneste tids aktivitet i
>gruppen tyder for mig på, at en
>håndfuld skribenter, der under påskud af at
>være eksempelvis jøder, spreder gift
>med det formål at miskreditere jøder og
>Israel, og samtidig skabe en
>antisemitisk stemning.
>
>Disse angivelige jøder benytter andre
>"skribenter" (åbenlyse trolle) til at
>starte tråde, der så kan danne basis
>for at opføre sig _så_ arrogant, _så_
>bedrevidende, og ikke mindst _så_
>usympatisk, at man skal være standhaftig
>for ikke at falde i fælden.
>
>Sagt med andre ord: Hr. og fru Malka,
>Henrik Vestergaard, Claudio Adam og
>senest Andreas Jensen er ikke, hvad de
>udgiver sig for at være. Hvad de så
>er, skal jeg ikke kunne sige. Måske de
>er nazister, måske muslimer, måske
>fundamentalistiske kristne? Jeg er i
>hvert fald overbevist om, det er
>mennesker med helt andre motiver for
>at skrive her end dem, de selv anfører.
>Jeg er efterhånden også overbevist om,
>at der bag flere af de anvendte
>signaturer er et vist
>personsammenfald.
>
>Dette indlæg er seriøst ment!
>
>--
>-Jens B.
>http://www.fotolog.dk - My photo diary
>(Last updated 8/16/05)
>http://gallery.bruun.com/index.php?cat
>=10003 - My photo gallery


Dette er jo simpelthen for klichee agtigt.

( And the plot thickens. )

Glimrende taktik:
Sæt idioterne op mod hinanden
for at skabe tvivl om integritet.
Hvad i alverden er det for en luset Amatør der har regner den ud?
- bring mig straks mine farvelader og Stavetavle, nej her skal så
sandelig ingen nød være at finde!

Jah for det kan da ikke være: Mossad der er begyndte at ryste
pelsen,
- det ville sgu ellers være rart med noget seriøs modstand,
i stedet for den gang sjask.

Alles Gut, mein Junge!

--
Mvh. Adam
www.sitecenter.dk/c_adam




Claudio Adam (19-08-2005)
Kommentar
Fra : Claudio Adam


Dato : 19-08-05 09:54

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>Ja, jeg er så småt ved at være
>overbevist. Den seneste tids aktivitet i
>gruppen tyder for mig på, at en
>håndfuld skribenter, der under påskud af at
>være eksempelvis jøder, spreder gift
>med det formål at miskreditere jøder og
>Israel, og samtidig skabe en
>antisemitisk stemning.
>
>Disse angivelige jøder benytter andre
>"skribenter" (åbenlyse trolle) til at
>starte tråde, der så kan danne basis
>for at opføre sig _så_ arrogant, _så_
>bedrevidende, og ikke mindst _så_
>usympatisk, at man skal være standhaftig
>for ikke at falde i fælden.
>
>Sagt med andre ord: Hr. og fru Malka,
>Henrik Vestergaard, Claudio Adam og
>senest Andreas Jensen er ikke, hvad de
>udgiver sig for at være. Hvad de så
>er, skal jeg ikke kunne sige. Måske de
>er nazister, måske muslimer, måske
>fundamentalistiske kristne? Jeg er i
>hvert fald overbevist om, det er
>mennesker med helt andre motiver for
>at skrive her end dem, de selv anfører.
>Jeg er efterhånden også overbevist om,
>at der bag flere af de anvendte
>signaturer er et vist
>personsammenfald.
>
>Dette indlæg er seriøst ment!
>
>--
>-Jens B.
>http://www.fotolog.dk - My photo diary
>(Last updated 8/16/05)
>http://gallery.bruun.com/index.php?cat


>=10003 - My photo gallery



Jah da min ven!

Og hvad så?
generer det dig?

--
Mvh. Adam
Af Profession følgende:
Anarkist Provokatør, samt selvfølgelig Gårdsanger!
www.sitecenter.dk/c_adam




GB (24-08-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 24-08-05 00:52

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:430488bf$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Ja, jeg er så småt ved at være overbevist. Den seneste tids aktivitet
> i gruppen tyder for mig på, at en håndfuld skribenter, der under
> påskud af at være eksempelvis jøder, spreder gift med det formål at
> miskreditere jøder og Israel, og samtidig skabe en antisemitisk
> stemning.

Ja, det er venstre-ekstremister. De synes, at jøderne skal udslettes,
ligesom de muhamedanske terrorister i Hamas og PLO - deres gamle venner,
som de gladeligt samler penge ind til - hvis de ikke ligefrem - som
Thorkild Lauesen - røver postkontorer og dræber politibetjente. Hyggelige
fyre.

I kan jo prøve at læse lidt på deres hjemmesider "stopterrorkrigen.dk" og
"modkraft.dk" - så får I syn for sagn. Selv enhedslisten er med på vognen -
men det er jo også et sammenrend af religiøst-fanatiske marxister.

--
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

hyggesen (24-08-2005)
Kommentar
Fra : hyggesen


Dato : 24-08-05 04:37


"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:430bb6a5$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:430488bf$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>
>> Ja, jeg er så småt ved at være overbevist. Den seneste tids aktivitet
>> i gruppen tyder for mig på, at en håndfuld skribenter, der under
>> påskud af at være eksempelvis jøder, spreder gift med det formål at
>> miskreditere jøder og Israel, og samtidig skabe en antisemitisk
>> stemning.
>
> Ja, det er venstre-ekstremister. De synes, at jøderne skal udslettes,
> ligesom de muhamedanske terrorister i Hamas og PLO - deres gamle venner,
> som de gladeligt samler penge ind til - hvis de ikke ligefrem - som
> Thorkild Lauesen - røver postkontorer og dræber politibetjente. Hyggelige
> fyre.
>
> I kan jo prøve at læse lidt på deres hjemmesider "stopterrorkrigen.dk" og
> "modkraft.dk" - så får I syn for sagn. Selv enhedslisten er med på
> vognen -
> men det er jo også et sammenrend af religiøst-fanatiske marxister.
>
> --
boykot Israelske varer!'
Man skal ikke støtte de israelske terrorister
>



Henrik Vestergaard (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Vestergaard


Dato : 24-08-05 08:17

hyggesen skrev Onsdag den 24. august 2005 05:37 i beskeden
<AYROe.3$FU2.0@news.get2net.dk> i gruppen dk.livssyn.kristendom:
> boykot Israelske varer!'
> Man skal ikke støtte de israelske terrorister

Du, "Jens B" og den anonyme "GB" kan boykotte lige så tosset I vil. Faktum
er at f.eks. israelske appelsiner er blandt de bedste overhovedet, og at I
falder for anti-israelsk propaganda er jeres eget problem.

--
Med venlig hilsen
Henrik, Dianalund
Be careful about reading health books. You may die of a misprint. (M Twain)
Divorce is like Espresso, expensive and bitter.

Jens (27-08-2005)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 27-08-05 21:33

Henrik Vestergaard wrote:
> hyggesen skrev Onsdag den 24. august 2005 05:37 i beskeden
> <AYROe.3$FU2.0@news.get2net.dk> i gruppen dk.livssyn.kristendom:
>> boykot Israelske varer!'
>> Man skal ikke støtte de israelske terrorister
>
> Du, "Jens B" og den anonyme "GB" kan boykotte lige så tosset I vil.
> Faktum er at f.eks. israelske appelsiner er blandt de bedste
> overhovedet, og at I falder for anti-israelsk propaganda er jeres
> eget problem.

gaaab



Sm (28-08-2005)
Kommentar
Fra : Sm


Dato : 28-08-05 10:19


"Jens" <jens@fuglefjams.dk> skrev i en meddelelse
news:3nc0v4Fr1pgU2@individual.net...
> Henrik Vestergaard wrote:
> > hyggesen skrev Onsdag den 24. august 2005 05:37 i beskeden
> > <AYROe.3$FU2.0@news.get2net.dk> i gruppen dk.livssyn.kristendom:
> >> boykot Israelske varer!'
> >> Man skal ikke støtte de israelske terrorister
> >
> > Du, "Jens B" og den anonyme "GB" kan boykotte lige så tosset I vil.
> > Faktum er at f.eks. israelske appelsiner er blandt de bedste
> > overhovedet, og at I falder for anti-israelsk propaganda er jeres
> > eget problem.
>
> gaaab
>

Hej jude tra la la


--
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 2516 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk



Kurt Harald Nedergaa~ (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Kurt Harald Nedergaa~


Dato : 24-08-05 09:48


"hyggesen" <manse@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:AYROe.3$FU2.0@news.get2net.dk...
>
> "GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:430bb6a5$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>> news:430488bf$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>>
>>> Ja, jeg er så småt ved at være overbevist. Den seneste tids aktivitet
>>> i gruppen tyder for mig på, at en håndfuld skribenter, der under
>>> påskud af at være eksempelvis jøder, spreder gift med det formål at
>>> miskreditere jøder og Israel, og samtidig skabe en antisemitisk
>>> stemning.
>>
>> Ja, det er venstre-ekstremister. De synes, at jøderne skal udslettes,
>> ligesom de muhamedanske terrorister i Hamas og PLO - deres gamle venner,
>> som de gladeligt samler penge ind til - hvis de ikke ligefrem - som
>> Thorkild Lauesen - røver postkontorer og dræber politibetjente. Hyggelige
>> fyre.
>>
>> I kan jo prøve at læse lidt på deres hjemmesider "stopterrorkrigen.dk" og
>> "modkraft.dk" - så får I syn for sagn. Selv enhedslisten er med på
>> vognen -
>> men det er jo også et sammenrend af religiøst-fanatiske marxister.
>>
>> --
> boykot Israelske varer!'
> Man skal ikke støtte de israelske terrorister
Ja du mener nok, det var meget bedre at de fik en omgang
napalm.............
>>
>
>



John Schmitt (24-08-2005)
Kommentar
Fra : John Schmitt


Dato : 24-08-05 10:16


"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:430c342b$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "hyggesen" <manse@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:AYROe.3$FU2.0@news.get2net.dk...
>>
>> "GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:430bb6a5$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>>> news:430488bf$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>>>
>>>> Ja, jeg er så småt ved at være overbevist. Den seneste tids aktivitet
>>>> i gruppen tyder for mig på, at en håndfuld skribenter, der under
>>>> påskud af at være eksempelvis jøder, spreder gift med det formål at
>>>> miskreditere jøder og Israel, og samtidig skabe en antisemitisk
>>>> stemning.
>>>
>>> Ja, det er venstre-ekstremister. De synes, at jøderne skal udslettes,
>>> ligesom de muhamedanske terrorister i Hamas og PLO - deres gamle venner,
>>> som de gladeligt samler penge ind til - hvis de ikke ligefrem - som
>>> Thorkild Lauesen - røver postkontorer og dræber politibetjente.
>>> Hyggelige
>>> fyre.
>>>
>>> I kan jo prøve at læse lidt på deres hjemmesider "stopterrorkrigen.dk"
>>> og
>>> "modkraft.dk" - så får I syn for sagn. Selv enhedslisten er med på
>>> vognen -
>>> men det er jo også et sammenrend af religiøst-fanatiske marxister.
>>>
>>> --
>> boykot Israelske varer!'
>> Man skal ikke støtte de israelske terrorister
> Ja du mener nok, det var meget bedre at de fik en omgang
> napalm.............

Lige nu er "Israel har aldrig gjort noget galt og palestinenserne skal
fordrives-gruppen" vist fået overtaget?

Inficeret! - ja så er der lagt op til udrensning, hvordan vil I gøre det?

JS



GB (24-08-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 24-08-05 10:46

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i meddelelsen
news:430c3ab9$0$191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Lige nu er "Israel har aldrig gjort noget galt og palestinenserne skal
> fordrives-gruppen" vist fået overtaget?
> Inficeret! - ja så er der lagt op til udrensning, hvordan vil I gøre
> det?

Du har ganske ret:

http://www.protestwarrior.com/nimages/signs/large/pw_sign_22.gif

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

Alucard (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 24-08-05 11:40

On 24 Aug 2005 09:46:05 GMT, GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

>Du har ganske ret:
>
>http://www.protestwarrior.com/nimages/signs/large/pw_sign_22.gif



Cyril Malka (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Cyril Malka


Dato : 25-08-05 15:24

GB wrote:

>>Lige nu er "Israel har aldrig gjort noget galt og palestinenserne skal
>>fordrives-gruppen" vist fået overtaget?
>>Inficeret! - ja så er der lagt op til udrensning, hvordan vil I gøre
>>det?
> Du har ganske ret:
> http://www.protestwarrior.com/nimages/signs/large/pw_sign_22.gif

Jamen dog

Jeg kendte den på fransk (her fra vores mailing-liste om mellemøsten):

http://www.kortlink.com/kolonister

.... men agter du virkeligt at få fornuft igennem gruppen her?

--
Venligst,

Cyril

Det Nye Testamente - Fortæller man alt? http://www.nytestamente.org

Egon Stich (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 24-08-05 10:36


"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
news:430bb6a5$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:430488bf$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>
> > Ja, jeg er så småt ved at være overbevist. Den seneste tids aktivitet
> > i gruppen tyder for mig på, at en håndfuld skribenter, der under
> > påskud af at være eksempelvis jøder, spreder gift med det formål at
> > miskreditere jøder og Israel, og samtidig skabe en antisemitisk
> > stemning.

Det er da ikke jøder, man har noget imod.
Zionister, er noget ganske andet.
Den beundring jeg i forne tider havde for Israel, er, desværre, afløst af
afsky.
Visse dele af israels befolkning, lader efterhånden ikke det 3. riges
ugerninger noget tilbage.


> --
> Støt Israel - køb Israelske varer!
> GB

Kunne ikke drømme derom..

MVH
Egon.



Henrik Vestergaard (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Vestergaard


Dato : 24-08-05 12:23

Egon Stich skrev Onsdag den 24. august 2005 11:35 i beskeden
<rMXOe.40$8K.20@news.get2net.dk> i gruppen dk.livssyn.kristendom:
> "GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> news:430bb6a5$0$196$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>> news:430488bf$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>> > Ja, jeg er så småt ved at være overbevist. Den seneste tids aktivitet
>> > i gruppen tyder for mig på, at en håndfuld skribenter, der under
>> > påskud af at være eksempelvis jøder, spreder gift med det formål at
>> > miskreditere jøder og Israel, og samtidig skabe en antisemitisk
>> > stemning.
> Det er da ikke jøder, man har noget imod.
> Zionister, er noget ganske andet.

Det lød et kort øjeblik som om du kunne være nuanceret...

> Den beundring jeg i forne tider havde for Israel, er, desværre, afløst af
> afsky.

....hvorefter du generaliserer ganske kraftigt. Ikke engang dansk TV har du
åbenbart set. Mange i Tel Aviv er slet ikke bekymrede omkring de
tilrejsende demonstranter, der *skabte* balladen (herunder at kaste maling
i hovedet på politi m.v.

Der er en hulens til forskel imellem at kæmpe for sit hjemland, og så det at
tage fra udlandet for at deltage i en demonstration. Ganske som man i
80'erne oplevede at rige sønner fra whisky-bæltet (nu: Perrier-bæltet)
deltog i BZ'ernes demonstrationer for at "få lidt gang i den", og så den
egenskab at være [mere eller mindre selvforskyldt] bolig-/hjemløs...

Igen, når nuancerne forsvinder, forsvinder også forståelsen. Der er mange
facetter i debatten, og jeg ville blive ganske overrasket hvis man fandt
nogen som helst forståelse for jødedommens rolle i forhold til araberne,
men til gengæld var jeg ret vild med grafikken andetsteds i tråden. Et
billede siger mere end tusind ord, så jeg nøjes med at gentage linket:

http://www.protestwarrior.com/nimages/signs/large/pw_sign_22.gif

> Visse dele af israels befolkning, lader efterhånden ikke det 3. riges
> ugerninger noget tilbage.

Et er "visse dele" --> noget andet er den konstante arabiske aggression.
Ring a bell?

--
Med venlig hilsen
Henrik, Dianalund
Be careful about reading health books. You may die of a misprint. (M Twain)
Divorce is like Espresso, expensive and bitter.

Egon Stich (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 24-08-05 16:06


"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:430c5884$0$183>

> Det lød et kort øjeblik som om du kunne være nuanceret...

Det kan jeg faktisk godt .

>
> > Den beundring jeg i forne tider havde for Israel, er, desværre, afløst
af
> > afsky.
>
> ...hvorefter du generaliserer ganske kraftigt. Ikke engang dansk TV har du
> åbenbart set. Mange i Tel Aviv er slet ikke bekymrede omkring de
> tilrejsende demonstranter, der *skabte* balladen (herunder at kaste maling
> i hovedet på politi m.v.

Åh, jo.
B.la har man set udsendelser om zionistiske terrorister.
Af ganske afgjort nazistisk tilsnit.
Terrorbombninger og tilfældige nedskydninger.
Og jo, man forsøger at uskadeliggøre dem.
Men dette er jo kun den sidste udvikling af en siden 1948 pågående
svinestreg.
Og de rabiate har i alle disse år haft alt for stor indflydelse.
Med vestens velsignelse.

>
> Der er en hulens til forskel imellem at kæmpe for sit hjemland, og så det
at
> tage fra udlandet for at deltage i en demonstration. Ganske som man i
> 80'erne oplevede at rige sønner fra whisky-bæltet (nu: Perrier-bæltet)
> deltog i BZ'ernes demonstrationer for at "få lidt gang i den", og så den
> egenskab at være [mere eller mindre selvforskyldt] bolig-/hjemløs...

Jeg synes, det er en søgt sammenligning.
Alene brugen af ordet "hjemland" er problematisk.
Israel er en "kunstkonstruktion".
Med alibi i det gamle testamente.
Som en del af zionisterne bruger lige så kritikløst som muhammedanerne
koranen.


>
> > Visse dele af israels befolkning, lader efterhånden ikke det 3. riges
> > ugerninger noget tilbage.
>
> Et er "visse dele" --> noget andet er den konstante arabiske aggression.
> Ring a bell?

Eller "kamp for hjemlandet"?


MVH
Egon



Henrik Vestergaard (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Vestergaard


Dato : 24-08-05 17:16

Egon Stich skrev Onsdag den 24. august 2005 17:06 i beskeden
<%50Pe.85$7k5.46@news.get2net.dk> i gruppen dk.livssyn.kristendom:
> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:430c5884$0$183>
>> > Den beundring jeg i forne tider havde for Israel, er, desværre, afløst
>> > af afsky.
>> ...hvorefter du generaliserer ganske kraftigt. Ikke engang dansk TV har
>> du åbenbart set. Mange i Tel Aviv er slet ikke bekymrede omkring de
>> tilrejsende demonstranter, der *skabte* balladen (herunder at kaste
>> maling i hovedet på politi m.v.
> Åh, jo.
> B.la har man set udsendelser om zionistiske terrorister.
> Af ganske afgjort nazistisk tilsnit.
> Terrorbombninger og tilfældige nedskydninger.
> Og jo, man forsøger at uskadeliggøre dem.
> Men dette er jo kun den sidste udvikling af en siden 1948 pågående
> svinestreg.
> Og de rabiate har i alle disse år haft alt for stor indflydelse.
> Med vestens velsignelse.

Kig igen i dine historiebøger. Hvem er det *reelt* Europa har støttet? EU
har brugt store ressourcer på palæstinenserne under dække af at flertallet
åbenbart mente USA støttede Israel "rigeligt"... Socialdemokratiske
arbejderorganisationer der gennem venstreorienterede bevægelser støttede
PLO og deres frænder.

Der er, igen, en væsentlig forskel mellem at være zionist og at være nazist.

>> Der er en hulens til forskel imellem at kæmpe for sit hjemland, og så det
>> at tage fra udlandet for at deltage i en demonstration. Ganske som man i
>> 80'erne oplevede at rige sønner fra whisky-bæltet (nu: Perrier-bæltet)
>> deltog i BZ'ernes demonstrationer for at "få lidt gang i den", og så den
>> egenskab at være [mere eller mindre selvforskyldt] bolig-/hjemløs...
> Jeg synes, det er en søgt sammenligning.

Ikke desto mindre er det blandt realiteterne. Det faktum blev afsløret da
Politiet arresterede folk som viste sig *ikke* at være hjemløse blandt
demonstranterne i forbindelse med bl.a. protester rundt i København.

Men det søgte skal vi ikke lede længe efter. Du kunne angiveligt ikke lide
grafikken jeg henviste til... Viste den lidt for tydeligt hvor hult dit
argument er?

> Alene brugen af ordet "hjemland" er problematisk.
> Israel er en "kunstkonstruktion".
> Med alibi i det gamle testamente.
> Som en del af zionisterne bruger lige så kritikløst som muhammedanerne
> koranen.

En diskussion om islam er en tråd i sig selv. Ikke desto mindre er der visse
folkeretslige dokumenter der *bør* overholdes, men den slags hører måske
kun anti-Irak debatten til?

Glemte lige at dobbeltmoral angiveligt er dobbelt så godt, når man befinder
sig i den venstreorienterede tåge.

>> > Visse dele af israels befolkning, lader efterhånden ikke det 3. riges
>> > ugerninger noget tilbage.
>> Et er "visse dele" --> noget andet er den konstante arabiske aggression.
>> Ring a bell?
> Eller "kamp for hjemlandet"?

Ikke forstået.

--
Med venlig hilsen
Henrik, Dianalund
Be careful about reading health books. You may die of a misprint. (M Twain)
Divorce is like Espresso, expensive and bitter.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste