Farvet pile i knapperne i textarea
Fra : hjr

Dato : 06-06-01 21:22

Jeg mener at have set et sted, hvor man udover at have en farvet
baggrund i sit textarea (det ved jeg hvordan) også havde en farve på
scrollen og på pilene, men hvordan gør man det - med en ID eller i CSS??
Vil nogen være så venlige at give et svar hvis man kan gøre dette (jeg
kunne jo have drømt det)
hjr

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Frandsen

Dato : 06-06-01 21:39

I CSS:

BODY {
scrollbar-face-color: #38516B;
scrollbar-HIGHLIGHT-COLOR: #38516B;
scrollbar-SHADOW-COLOR: #FFFFFF;
scrollbar-ARROW-COLOR: #FFFFFF;
scrollbar-BASE-COLOR: #FFFFFF;
scrollbar-3d-light-color: #38516B;
scrollbar-dark-shadow-color: #000000;
}
--
Mvh. / Sincerely
Lars Frandsen, Denmark

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-06-01 01:02

Wed, 6 Jun 2001 22:39:07 +0200, skrev "Lars Frandsen"
<lars@jyde.dk>:

>I CSS:
>
>BODY {
> scrollbar-face-color: #38516B;
> scrollbar-HIGHLIGHT-COLOR: #38516B;

Det er ikke sikkert man ønsker samme farve på siden, som i
textarea, så kan evt. bruge

textarea {
scrollbar-face-color: #38516B;
osv.