Syg ligusterhæk
Fra : Birgit Sørensen

Dato : 06-06-01 20:20

Jeg har en 28 år gammel ligusterhæk, som ser syg ud, idet store dele af
hækken endnu ikke har grønt løv, men når man ser godt efter, er der ganske
små udsprungne blade, som trods alt får hækken til at blive grøn senere på
sommeren. Sådan har hækken opført sig i efterhånden adskillige år, det
bliver blot et større område af hækken, der er ramt for hvert år, der går,
og nu begynder naboens hæk at se ligesådan ud. Der ser ikke ud til at være
utøj i hækken. Er der nogen, der ved, hvad min hæk fejler, og hvad jeg evt.
kan gøre for at redde den?

Mvh
Birgit