WebCam kvalitet
Fra : Steen M.

Dato : 06-06-01 20:21

Hvilke WebCam kan anbefales. Det skal kunne leve en god kvalitet.

Hvad skal jeg være opmærksom ?

Skal bla anvendes til et on-line camera med en god billede kvalitet.

Fra : Niels Svendsen

Dato : 07-06-01 00:20

Jeg har uden resultat søgt højt og lavt efter demosider for forskellige
webcams.
Efter læsning af forskellige tests, er jeg kommet frem til Philips pcvc740k.
Har lige bestilt et sådant, og hvis det har nogen interesse, kan vi jo prøve
det over netmeeting, så du/jeg kan se hvor godt det er.
niels.svendsen@mail.dk

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Camboy.dk

Dato : 07-06-01 11:56

Hejsa !
Alle de nye test i div. pc blade andbefalder:
Philips ToUcam PRO (Pris 690,- kr på edbpriser.dk)

Du kan se en test af det her:
http://www.itsvar.dk/artikler/artikel_info.asp?artikel_id=2589&soegeord=webc
am

Det har en høj opløsning og så er det meget lyfølsomt..
Og det med lyset (Lux) er meget vigtigt for et webcam.

Så jeg vil helt klart anbefalde dette werbcam, men du skriver jo ikke noget
om hvad det skal buges til...

Med Venlig hilsen
Camboy.dk - http://www.camboy.dk

Fra : CT

Dato : 07-06-01 22:29

skulle bruge nogle stykker til firmaet, og prøvede i den anledning stort set
alt der var at finde - i USB version er Philips klart det bedste billede,
selvom kameraet virker billigt i udførelsen/plasticen.

Vi endte op med en dyrere hardwareløsning fra www.winnov.com og det spiller
totalt godt, men det koster vist også en 3-4K stykket.

claus