Gulp Hvor??
Fra : Preben Christensen

Dato : 31-08-05 18:23

Hej

Hvor køber man det der nye Gulp henne f.kes i nærheden eller i Kolding
6000??

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen
www.cobra-mc.dk

Fra : william

Dato : 31-08-05 20:34

Kolding Jagt og Fiskeri - i Storcentret eller nede i byen.
79,- / pose !!!

Jeg mener at have set dem på nettet til 69,-, men jeg kan ikke finde siden
lige nu.

Fra : Jan Bachman

Dato : 31-08-05 23:17

>Kolding Jagt og Fiskeri - i Storcentret eller nede i byen.
>79,- / pose !!!

79 kr for en pose kunstige orm??? Så skal de fa'me osse kunne fange
sandfisk i Sahara!

Jeg plejer at give det halve for en bøtte ægte

/Jan

Fra : 7c

Dato : 01-09-05 07:59

"Jan Bachman" <jamen@davs.du> skrev i en meddelelse

> 79 kr for en pose kunstige orm??? Så skal de fa'me osse kunne fange
> sandfisk i Sahara!
>
> Jeg plejer at give det halve for en bøtte ægte
>
> /Jan

___

Pga. nyheds værdien så koster de p.t. spidsen af en multe, men om 1 års tid
er de sikkert til at komme i nærheden af igen. Har selv givet 90 for en
pakke for 14 dage siden. Det var nysgerigheden der trak og jeg køber først
en ny pakke når prisen nærmer sig det halve. Men de holder til gengæld
længere en rigtige orm. Har fisket flere timer med den samme plastikorm uden
den blev slidt.
Vh.
søren

Fra : *** Calle ***

Dato : 01-09-05 14:58

7c wrote:
> [...]
> holder til gengæld længere en rigtige orm. Har fisket flere timer med
> den samme plastikorm uden den blev slidt.
Hvilket er tegn på at de ikke fanger godt, for så ville den jo være væk
noget før.

--
*** Calle ***

Fra : 7c

Dato : 01-09-05 18:38

"*** Calle ***" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> Hvilket er tegn på at de ikke fanger godt, for så ville den jo være væk
> noget før.
>
> --
> *** Calle ***

Nej! Du hiver bare hele ormen ud af munden på fisken.
Søren

Fra : mlt

Dato : 01-09-05 20:05

> Nej! Du hiver bare hele ormen ud af munden på fisken.
> Søren

De lyder til at være gode! Kan man så fange flere fisk på samme orm?? Hvad
med krabber, nupper de dem ikke som normale sandorm?

Michael

Fra : Preben Christensen

Dato : 03-09-05 10:17

Nej krabber skulle ikke kunne ødelægge dem

Søren har du kunnet mærke om de er bedre at fiske med end levende orm?
Jeg har nu købt 2 poser "Orm" og 1 pose "Rejer" jeg tager aftsed søndag
med
båden
så får vi at se om de virker
Knæk og bræk

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen
www.cobra-mc.dk

Fra : Charlotte

Dato : 03-09-05 16:47

> Nej krabber skulle ikke kunne ødelægge dem

Jo de er bare længere tid om det...

> Søren har du kunnet mærke om de er bedre at fiske med end levende orm?

Rigtige orm er klart bedst men gulp er et godt alternativ hvis de ikke kan
skaffes, så et godt yt produkt men den ægte vare er nu bedst..

Charlotte som tager på fladfisketur i morgen

Fra : 7c

Dato : 05-09-05 14:08

"Charlotte" <CharlotteFJERN@FJERN5750.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Charlotte som tager på fladfisketur i morgen

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2707 spam-mails.

Jeg har været væk hele weekenden så derfor det sene svar...Charlotte har
ret!

Vh.
søren