Problemer med OnMouseDown mht. venstre mus~
Fra : Thomas P

Dato : 06-06-01 14:49

Hej,

Jeg sidder her med en knap, der er programmeret ud fra TButton (det er
Niels' designbutton, jeg snakker om ! - rigtig god button). Jeg prøver nu at
fange OnMouseDown, men dette synes kun at virke med venstre musetast -
hvordan kan det være ? Grunden til at jeg ikke bare vælger OnClick er, at
jeg gerne vil have alle mine funktioner samlet.

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Thomas P

Dato : 06-06-01 15:29

> [...]
> hvordan kan det være ? Grunden til at jeg ikke bare vælger OnClick er, at
> jeg gerne vil have alle mine funktioner samlet.

Sludder og vrøvl ! Det virker IKKE med venstre-, men godt ned HØJRE musetast
Well.. problemet er der jo stadigvæk...

--
- Thomas
~~~~~~~~