FC4 tstore arkiv
Fra : Kasper Dupont

Dato : 01-09-05 12:41

Jeg prøvede lige at lægge FC4 DVD og CD iso filerne
i et tstore arkiv (mit eget arkiveringsformat). Og
det viste sig, at arkivet fylder kun 2.5GB selvom
CD og DVD udgaverne fylder 2.6GB hver.

Såfremt nogen skulle være interesseret, så har jeg
smidt det hele i en torrent (men jeg må advare om at
jeg ikke har særlig stor upstream):
http://www.daimi.au.dk/~kasperd/FC4-i386-tstore.torrent

Kan det bruges til noget? Hvis der er interesse skal
jeg gerne lave en ny når FC5 kommer på gaden.

--
Kasper Dupont
Note to self: Don't try to allocate

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 01-09-05 14:01

Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk> wrote in news:4316E8AF.5546B41
@daimi.au.dk:

> Jeg prøvede lige at lægge FC4 DVD og CD iso filerne
> i et tstore arkiv (mit eget arkiveringsformat). Og

Note to Kasper: Remember to link tstore directory from homepage ...

http://www.daimi.au.dk/~kasperd/tstore/

--
DYT ikke ved E-mail...

Fra : Kasper Dupont

Dato : 01-09-05 14:10

Niels Kristian Jensen wrote:

> Kasper Dupont <kasperd@daimi.au.dk> wrote in news:4316E8AF.5546B41
> @daimi.au.dk:

> Note to Kasper: Remember to link tstore directory from homepage ...
>
> http://www.daimi.au.dk/~kasperd/tstore/

OK, linket er tilføjet til min hjemmeside nu.
Jeg havde nu smidt den nyeste tstore i torrent filen
sammen med FC4. Men hvis nogen har lyst til at kigge
på tstore uden at downloade det sammen med en hel FC4,
så skal de være velkomne til at kigge på ovenstående
link.