Forhindre hotlink
Fra : Ukendt

Dato : 22-08-05 16:50

Jeg har en .htaccess fil som gerne skulle forhindre hotlink.
Imidlertid er der nogen smarte russere der bruger dette script til at hente
mine billeder over på deres hjemmeside:

<SCRIPT language="JavaScript" src="/img/vbn.js"></SCRIPT><SCRIPT
language="JScript.Encode" src="/img/scr.jse"></SCRIPT><SCRIPT
language="JavaScript"><!--
var image = new Array();
image[0] = new Array("http://mitdomæne.com/mitgalleri/001.jpg",700,525);

Kan jeg på nogen måde forhindre dette?

MVH Per A

Fra : Christian Iversen

Dato : 22-08-05 20:05

"Per A" <s> wrote:

> [...]
>
> <SCRIPT language="JavaScript" src="/img/vbn.js"></SCRIPT><SCRIPT
> language="JScript.Encode" src="/img/scr.jse"></SCRIPT><SCRIPT

Du må venligst forklare hele problemstillingen. Hvor er dit galleri? Hvordan
ser din .htaccess-fil ud? Hvordan ser _hele_ scriptet ud? etc..

--
M.V.H
Christian Iversen