MS Windows
briani 27239
Downloade SP1/2 til XP?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 16-08-05 09:15

Hejsa

Kan man downloade SP1 og/eller 2 til Win XP? Mit problem er at jeg har købt
et Asus A8N.SLI Premium bundkort med indbygget LAN, som kræver en driver for
at virke, men hvis jeg installere driverne fra nvidia før SP1, så virker
USB2 ikke: http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4_winxp32_amd_6.66.html

Så hvordan får jeg indtalleret SP1/2 inden jeg kommer på nettet?

Og det er fint nok at installere SP1/2 inden nogle af alle de andre
opdateringer, right?

mvh Frank

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 16-08-05 09:18

"Frank K. Jensen" <ingen@mail.pt> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4_winxp32_amd_6.66.html
>
> Så hvordan får jeg indtalleret SP1/2 inden jeg kommer på nettet?

Hallo!!!! Vågn op Frank!!!

(ja undskyld at jeg ikke har øjnene med mig

Men hvad så med:

> Og det er fint nok at installere SP1/2 inden nogle af alle de andre
> opdateringer, right?

mvh Frank

Fra : Peter Jensen

Dato : 16-08-05 09:33

> Men hvad så med:

Jo, det er faktisk det eneste der giver mening eftersom alle tidligere
opdateringer er indeholdt i en service pack. SP1 er altså også på den
måde "indeholdt" i SP2 og det er derfor kun nødvendigt at hente
sidstnævnte.

--
Peter J

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 16-08-05 09:23

Frank K. Jensen skrev:
> [...]
> http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4_winxp32_amd_6.66.html
> Så hvordan får jeg indtalleret SP1/2 inden jeg kommer på nettet?

Der var en et indlæg lige før dit hvor SP2 blev eftersøgt. Den kan hentes
som stand-alone her:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A&displaylang=en

> Og det er fint nok at installere SP1/2 inden nogle af alle de andre
> opdateringer, right?

Man kan vist installere de forskellige ting på kryds af hinanden. Derr er
ikke det store krav til rækkefølgen.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...