et lidt personligt spørgsmål
Fra : Mimi

Dato : 06-06-01 10:18

Hejsa
Jeg spørger selvom det er lidt personligt at spørge om sådan noget, men
er der nogen af jer gravide eller exgravide der har/har haft hævelser i
kønslæberne sidst i graviditeten? Jeg er lidt hævet, men har ikke gener
af det, men tænkte om det kunne være tegn på snarlig fødsel, eller om
det bare er fordi barnet trykker så meget ned på det hele. Jeg har to
uger igen, så fødslen kan jo gå igang når som helst. Så hvis nogen har
erfaring med dette hører jeg gerne fra jer, og det er selvfølgelig
forståeligt hvis i synes det er for personligt at svare på.
mvh Mimi

Fra : Trine & Thomas

Dato : 06-06-01 12:15

Hej Mimi

Jeg var hævet under hele den sidste del af graviditeten og min læge sagde at
det var helt normalt.

Smil fra Trine

Fra : Mimi

Dato : 06-06-01 12:58

Hej Trine
Tak for dit hurtige svar. Det er dejligt at vide det er normalt. Fik du at vide
hvad grunden til det var?
smil fra Mimi

Fra : Trine & Thomas

Dato : 06-06-01 16:04