MS Windows
briani 27239
Problem:Får C++ runtime error når jeg star~
Fra : Karsten

Dato : 10-08-05 22:57

Når jeg starter explorer på min XP får jeg konsekvent C++ Runtime error og
kan kun trykke på OK-knap.

Fakta:

1) Jeg kører XP professionel SP2

2) Har ikke installeret noget umiddelbart inden fejlen opstod.

3) Den almindelige stifinder kører, også på internettet

4) Har prøvet at køre tilbage til "Sidste gode installation" ved
opstart-hjalp ikke

5) Outlook og andre programmer kører fint.

6) Har 6GB ledig på HD

håber der en som har oplevet det samme og har en løsning på problemet
Hilsen
Karsten

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-05 16:10

Jeg skal lige høre: er det en ny installation eller en ældre XP der er
opgraderet til SP2?

Jeg har oplevet, en enkelt gang at der var fejl på mediet (CD'en) og
installationen kom så til at mangle nogle vigtige filer. Disse blev godt nok
installeret men de virkede ikke (korupte).

Jan Johansson
4920 Søllested, Lolland

Fra : Karsten

Dato : 13-08-05 22:21

Hej
Det er er gammel installation, som for lang tid siden er opgraderet til SP2

Fejlen opstod for ca. en uge siden

hilsen
Karsten