MS Windows
briani 27239
Offline mapper
Fra : Per Münster

Dato : 09-08-05 08:54

Davs,

Jeg har nogle arbejdsstationer der kører op imod en w2k server. De kører med
offlinemapper, men det er tilsyneladende ikke noget omkring offlinemapper
der fungerer på nogle af dem. Der kommer ved nedlukning et billede der
gennemløber mange filer, men det ender med fejlangivelser. Der kommer også
en fejlmeddelelse om at en gammel (nu ikke eksisterende) server ikke kan
findes. Det er måske hvad det er, men offlinemapper til den nye server
fungerer således heller ikke.

Hvad gør man?

MVH

Per

Fra : Filip

Dato : 09-08-05 19:50

> Hvad gør man?
>
> MVH
>
> Per

Hej Per. Sjovt at træffe dig her på nettet, for du kender mig sikkert fra
K3...

Jeg har hjemme to computere som skal lave backup af hinanden, og til det,
brugte jeg offline mapper, men jeg var ret træt af det i længden. Istedet
har jeg nu installeret programmet Second Copy 2000. Det kan lave backup af
alle de filer som man definerer, og den kan lave syncronisering når man vil.
En af fordelene er også at man selv kan bestemme hvor de "offline mapper"
skal ligge henne. Det kan man ikke med den indbyggede funktion i WinXP.
Indtil nu vil jeg da anbefale dig at lege lidt med det.

MVH Filip Ravn