MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
winxp beder om password, selvom der ikke e~
Fra : ingeborg

Dato : 07-08-05 11:12

Hej alle,
Jeg har i en rum tid haft problemer med systemfejl (har kørt virus, spy og
addware programmer uden at finde nogen ting her).
Det er en muligvis grafikkort driver, hvor jeg har hentet de sidst
opdaterede til win xp pro - uden held.
Jeg har så prøvet at køre winxp reparationsværktøj fra min CDrom, og inden
den kommer i gang beder den om et administrator password eller userpassword
og det ved jeg med 100% sikkerhed jeg aldrig har angivet!
Jeg har kørt guiden nulstil adgangskoder og har så oprettet et, men dette
accepteres ikke.
Jeg kører winxp pro med sp2.
Mit grafikkort er 4 år gammelt matrox e-tv 450 - der har ikke været udviklet
drivere til det i et år eller 2.
Har ikke fået anden ny hardware en zen micro mp3 afspiller, som jo næppe er
stationær hardware.
Hvad pokker gør jeg?
Al hjælp modtages med kyshånd!

--
Ingeborg

Fra : Lyrik

Dato : 07-08-05 14:20

"ingeborg" <ingeborgs@FJERNDETTEpost.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udviklet drivere til det i et år eller 2.
> Har ikke fået anden ny hardware en zen micro mp3 afspiller, som jo næppe

++++++++++++++++++++++++++++
Sæt xp pladen i og installer windows. Du får muligheden for at overskrive
den nuværende windows.
Lad dig ikke forvirre af dens spørgsmål om du vil have to og at det ikke er
så godt.(det vil du nemlig ikke)
Peg den eksisterende (C:/Windows som regel )-ud-og fasthold at du vil have
den præcis det samme sted.

Der bliver et par programmer at geninstallere og den lægger din gamle
dokumentmappe et andet sted og laver en ny, men ellers er du reddet.Nu
fungerer den frisk og frejdig.

Så anskaffer du dig en ekstern harddisk i en lille kasse med USB2/firewire.
Den bruger du til back-op af alle dine billeder og dokumenter m.m...
Den sætter du i Usb-porten XP opdager den du har et ekstra drev som du kan
kopiere dine filer over på.
Derpå kan du når somhelst blanke disken totalt af og få en ren
installation.(kan koste en oprigning til M$ eller et crack).

Hilsen
Jens

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 07-08-05 18:30

ingeborg wrote:
> Jeg har så prøvet at køre winxp reparationsværktøj fra min
> CDrom, og inden den kommer i gang beder den om et
> administrator password eller userpassword og det ved jeg med
> 100% sikkerhed jeg aldrig har angivet!

Du er gået forkert, følg denne guide:
http://kortlink.dk/xd2

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Lyrik

Dato : 07-08-05 21:56

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du er gået forkert, følg denne guide:
> http://kortlink.dk/xd2
+++++++++++++++++++++++++++++
Men linket med glemt password er fjernet.

Jens

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 08-08-05 06:48

Lyrik wrote:
> +++++++++++++++++++++++++++++
> Men linket med glemt password er fjernet.

Der skal ikke bruges noget password, han skal bare følge guiden
til reparation af XP...!

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : basil1996

Dato : 02-09-05 08:00

tak for jeres hjælp, min computer gik helt nedenom og hjem, så jeg har væet
pcløs og NGløs- jeg har nu fået lov til at bruge min søns pc og er ved at
redde stumperne af min gamle.
jeg måtte formatere mig ud af problemet.
og har denne gang heller ikke angivet password under installation af
windows - nu må jeg se om problemet kommer igen ved næste sammenbrud :-/