MS Windows
briani 27239
Deaktivering af dll fil
Fra : Henrik Absalon

Dato : 01-08-05 09:43

Hejsa

Jeg skal have skiftet en dll fil ud med en anden, men når jeg forsøger at
kopier den over, får jeg at vide at den er i brug, kan jeg deaktiver den på
en eller anden måde?

Henrik

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-08-05 10:09

Den 01-08-05 10.43 skrev Henrik Absalon følgende:

> Jeg skal have skiftet en dll fil ud med en anden, men når jeg forsøger at
> kopier den over, får jeg at vide at den er i brug, kan jeg deaktiver den på
> en eller anden måde?

Du kan lukke det program, som bruger den.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.

Fra : Henrik Absalon

Dato : 01-08-05 10:27

Det er en fil til mit Norton Internet Security, har prøvet at se om jeg ikke
kunne lukke det ned, men den bliver ved med at sig at filen er i brug

Fra : emj

Dato : 01-08-05 10:35

Henrik Absalon skrev:

>Det er en fil til mit Norton Internet Security, har prøvet at se om jeg ikke
>kunne lukke det ned, men den bliver ved med at sig at filen er i brug
Prøv at omdøbe den fra *.dll til *.000
So kan du nåske få lov til at smide den nye dll-fil og har samtidig
den backup af den gamle.

Hilsen emj

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-08-05 10:47

Den 01-08-05 11.27 skrev Henrik Absalon følgende:
> Det er en fil til mit Norton Internet Security, har prøvet at se om jeg ikke
> kunne lukke det ned, men den bliver ved med at sig at filen er i brug

Hvis du ikke kan få lov til at lukke Norton, kan du starte windows i
fejlsikret tilstand og så udskifte filen.

Men hvorfor vil du udskifte dll-filen manuelt? Hvis det er en fil, som
programmet skal bruge, burde det selv udskifte den. Det lyder
umiddelbart som en meget dårlig ide at forsøge at tvangsudskifte en fil
i et sikkerhedsprogram.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange

Fra : John T.

Dato : 01-08-05 11:18

"Henrik Absalon" <absalon@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kopier den over, får jeg at vide at den er i brug, kan jeg deaktiver den

Jeg skulle også ha udskiftet en DLL-fil da jeg skule skifte Themes,
det fik jeg først lov til efter at jeg deaktiverede systemgendannelse,
der kommer så i bundlinjen: Filbeskyttelse, vil du beholde denne
uoriginale fil ? JA ! Og dernæst indsættes den nye fil, og genstartes.
Det var bare min erfaring !
Hilsen John

Fra : Henrik Absalon

Dato : 01-08-05 21:17

Jeg omdøbte den gammle dll fil, og kunne der ved indtaller den nye.