MS Windows
briani 27239
Besvare mails på webmail
Fra : Lise Visnek

Dato : 29-07-05 19:14

Hej

Jeg har adgang til outlooks webmail således at jeg kan besvare/læse
mails hjemmefra.

Men pludselig kan jeg ikke få lov at besvare dem - mailen forsvinder
når jeg trykker på besvar.

Hvad er det i min XP opsætning som der skal rettes på for at rette
dette problem?

Lise

Fra : Jim

Dato : 30-07-05 03:18

"Lise Visnek (slet SVTDV)" <lise.visnek@SVTDVintermec.com> skrev i en
meddelelse news:11226610200.407964177649028@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> når jeg trykker på besvar.
>
> Hvad er det i min XP opsætning som der skal rettes på for at rette

Uden at gøre mig klog på software med mere.., så vil jeg faktisk mene, at
problemet ligger hos din udbyder af webmail.
TDC, CyberCity, Tele2 osv..

Mvh. Jim.

Fra : Lise Visnek

Dato : 01-08-05 16:11

Det er ikke min udbyder for det har ikke ændret sig det sidste
årstid - og dette var noget som kunne lade sig gøre for 1 måned
siden.
Lise

Fra : Palle Jensen

Dato : 30-07-05 06:42

On 29 jul 2005, slet SVTDV wrote in dk.edb.system.ms-windows:

> Men pludselig kan jeg ikke få lov at besvare dem - mailen
> forsvinder når jeg trykker på besvar.

Kunne det være en pop-up blokker der driler dig?

Et reply vindue kommer jo typisk op i et nyt vindue....

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Lise Visnek

Dato : 01-08-05 16:14

For ca. 2 uger siden installerede jeg TDC sikkerhedspakke med lidt
besvær. Efter dette kan jeg ikke svare på mails. Jeg har
afinstalleret programmet og for søgt igen at svare på mails men
her lykkedes det heller ikke.

Da jeg fik computeren havde jeg samme problem - her var der et
klogt hoved som fjernede et flugeben et sted i min opsætning og
det virkede så.

Jeg tror selv at det har noget med den sikkerhedspakke jeg har
installeret at gøre - at der ved installation/afinstallation er
blevet ændret noget - men jeg ved ikke hvad eller hvor jeg skal
kigge.

Lise

Fra : Plonk

Dato : 01-08-05 17:28

"Lise Visnek" <lise.visnek@intermec.com> skrev i en meddelelse
For ca. 2 uger siden installerede jeg TDC sikkerhedspakke med lidt
besvær. Efter dette kan jeg ikke svare på mails. Jeg har
afinstalleret programmet og for søgt igen at svare på mails men

Tror næppe det er problemet, men hvis..... Så prøv at geninstalerer det, og
kig i din konfiguration, og ret den. Prøv evt. at nulstille den, så den igen
skal spørge hver gang et pgr. forsøger at få adgang til internettet. Så
burde du kunne give tilladelse og - så - videre ...