MS Windows
briani 27239
Højreklik og vælg send til - væk
Fra : Bjarne Jensen

Dato : 27-07-05 19:48

Hejsa
Hvad mon jeg har rodet med?
I visning i stifinder plejer jeg f.eks. på en exe fil at kunne højre klikke
og vælge: "Send til" > Skrivebord som genvej. Denne mulighed er ikke længere
til stede, jeg kan nu kun vælge en af mine Flytbare Disk (Kortlæser eller
programmet: "Cool Edit")
- Hvad jeg har lavet forkert er ikke alt afgørende - har dog tjekket både
for Adware og Virus, (Webroot Spy Sweeper og Norton Internet Security)
Hvordan får jeg den normale mulighed tilbage ?

Win XP SP2, Office 2003 pro og en mængde power fra næsten ny PC.

På forhånd tak!

Bjarne Jensen

Fra : *XxX*

Dato : 27-07-05 21:10

"Bjarne Jensen" <hunden@sport.dk> wrote in message
> [...]
> for Adware og Virus, (Webroot Spy Sweeper og Norton Internet Security)
> Hvordan får jeg den normale mulighed tilbage ?

Alt indholdet af send til findes i mappen:
C:\Documents and Settings\Administrator\SendTo

I mit tilfælde og det er der nok også på din computer, hvis filen
"Skrivebord som genvej" ikke findes så se om ikke den er hos en af de andre
brugere og kopier den over i din brugers mappe.

Fra : Bjarne Jensen

Dato : 27-07-05 22:02

1000 tak
Lige i øjet......... så er den på plads igen

Med venlig hilsen
Bjarne Jensen