"Starup" <janulla@"dette skal væk"hjortegaarden.dk> skrev i nyhedsgruppen
dk.edb.internet.udbydere.xdsl
> Kan nogen fortælle hvilken ADSL udbyder der er billigst/bedst. Jeg skal
> bruge en ADSL forbindelse med mulighed for tilkobling af 3-4 Pc'er på
samme
> tid.
Jeg vil anbefale dig TDC og vil stærkt fraråde dig Cybercity. Desværre har
CC indført en dybt grotesk politik, som mere eller mindre går ud på, at man
bevidst pisser på sine kunder med det ene formål at hive så mange penge som
muligt ud af hver enkelt kunde. Det betyder, at det er endog meget
forskelligt, hvad folk betaler for de samme produkter. Dertil kommer, at
kvaliteten og navnlig troværdigheden på CC's kundeservice er faldet
dramatisk det sidste års tid. Pt. har jeg ventet snart en uge på at få svar
på fire mails fra kundeservice, og der er flere andre som er i præcis samme
situation. Man får ikke så meget som et pip, men bliver blot helt og aldeles
ignoreret.
Det er da tankevækkende, at et telefirma i den størrelse har en prispolitik,
der gør det nødvendigt at ignorere henvendelser fra sine kunder!
Læser man de interne grupper, så vil man se, at der efterhånden er ret
mange, som virkelig føler sig dårligt og uanstændigt behandlet af CC, nogen
føler sig endda direkte røvrendt.
Her er f.eks. et fuldstændigt grotesk eksempel på den bizarre pris politik:
En Lennart Horndrup skriver, at han skal betale kr. 559,- for en 2048/512,
og at CC har tilbudt ham en 3072/128 til kr. 429,- Til sammenligning
betaler *Lennart's bror* kr 429,- for 4mbit/512, og den pris vil CC ikke
tilbyde Lennart...
Hvis det ikke aer at pisse på sine kunder, så ved jeg ikke, hvad det er.
Dette er blot eet ud af mange eksempler.
Det er dybt grotesk og uanstændigt, den måde, CC i øjeblikket behandler sine
kunder. De gør det naturligvis, fordi CC antageligvis har likviditets
problemer, og således forsøger at fasteholde de høje priser kunstigt ved at
tilbyde folk hurtigere trafik. Men det betyder desværre også, at der er
mange som betaler unødigt meget for en vare, de måske reelt set slet ikke
har behov for. Dem, der så brokker så får et nedslag eller bedre trafik,
mens alle andre uvidende betaler mere end nødvendigt.
Det er synd og skam, fordi rent teknisk funger CC optimalt. Jeg har været
meget tilfreds hos CC, men jeg vil sgu ikke være til grin for mine penge, så
jeg har opsagt alt hos CC og har kun seks dage tilbage. Læser man i de
lokale CC nyhedsgrupper, så er der flere, som har gjort det samme, folk
føler simpelthen, at de bliver *røvrendt* af CC, og der er mange som har det
synspunkt.
Prøv at se her, hvad folk betaler hos CC. Det værste er dog, at man direkte
får *usandfærdige* eller vildledende svar i et forsøg på at bortforklare den
absurde prispolitik, når man henvender sig til CC kundeservice.
http://milli.dk/index.php/CC_ADSL_priser
Så jeg vil absolut på det kraftigeste fraråde dig at blive kunde hos CC,
udelukkende pga af ovenstående, så hellere TDC, som i det mindste har en
reel og anstændig samt gennemskuelig prispolitik over for sine kunder. Flere
har forsøgt at få de ansvarlige hos CC til at få øjnene op for denne
utilfredsstillende politik, men det hjælper tilsyneladende intet.
Man kan så blot undre sig over, at en virksomhed som har kørt med underskud
nu på femte år i træk vælger at behandle sine kunder så dårligt. Det er mig
helt og aldeles ubegribeligt, og strider imod alt, hvad jeg for snart
tredive år siden lærte på handelshøjskolen.....
Jeg synes, at det er utroligt, så jeg er ved at samle en oversigt over alle
de utilfredse kunders indlæg samt eksempler på vildledende svar fra CC
kundeservice med henblik på at få een af de store fagportaler til at skrive
om problemet. Der er allerede en netavis, som har vist interesse for at
beskrive situationen.
Så må vi jo se, hvorlænge CC kan holde til så dårlig omtale......
Kopi af dette indlæg sendt til CC's presseafdeling, kundeservice, diverse
direktører med mere.....
Claus