|
| Tele2/tiscali support?? Fra : vito |
Dato : 27-07-05 22:23 |
|
hej
jeg kan se at der har været noget snak om manglende support og effektuering
af lovede hastighedsændringer ifb med tele2/tiscali skiftet.
jeg er blevet lovet et hop fra 1024/512 til 2048/512 men intet sker og selv
ikke en heftig spamming af samtlige mail adresser jeg kunne finde har kunne
fremtvinge et svar fra tele2
er der stadig flere end mig som har problemer med dette fremragende
foretagende og deres support
mvh
martin
| |
vito (27-07-2005)
| Kommentar Fra : vito |
Dato : 27-07-05 22:57 |
|
hmm hmmm
jeg tog lige og resatte min router, det hjalp tilsyneladende på hastigheden
men ikke på supporten, eller mangel på samme.......
men til den fælles knowledgebase kan tilføjes at man lige skal prøve at
resette sin router inden man kaster sig over den vanskelige opgave med at få
tele2 i tale via mail
martin
"vito" <vitoness@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:_WSFe.62511$Fe7.201528@news000.worldonline.dk...
> hej
>
> jeg kan se at der har været noget snak om manglende support og
> effektuering af lovede hastighedsændringer ifb med tele2/tiscali skiftet.
>
> jeg er blevet lovet et hop fra 1024/512 til 2048/512 men intet sker og
> selv ikke en heftig spamming af samtlige mail adresser jeg kunne finde har
> kunne fremtvinge et svar fra tele2
>
> er der stadig flere end mig som har problemer med dette fremragende
> foretagende og deres support
>
> mvh
>
> martin
>
>
| |
Lars (29-07-2005)
| Kommentar Fra : Lars |
Dato : 29-07-05 09:15 |
|
"vito" <vitoness@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:_WSFe.62511$Fe7.201528@news000.worldonline.dk...
> hej
>
> jeg er blevet lovet et hop fra 1024/512 til 2048/512 men intet sker og
> selv ikke en heftig spamming af samtlige mail adresser jeg kunne finde har
> kunne fremtvinge et svar fra tele2
Hvis jeg var supporter, og jeg kunne se du havde skrevet til alle mulige
adresser, ville jeg sgu heller ikke svare, det virker så useriøst og naivt
som noget kan være.
| |
Uffe S. Callesen (29-07-2005)
| Kommentar Fra : Uffe S. Callesen |
Dato : 29-07-05 10:47 |
|
Lars wrote:
> Hvis jeg var supporter, og jeg kunne se du havde skrevet til alle
mulige
> adresser, ville jeg sgu heller ikke svare, det virker så useriøst og naivt
> som noget kan være.
Lige for at sætte den udtalelse i perspektiv - så tog det mig 1½ måned
og 6 telefonopkald til Tele2 at få en ganske alm. faktura kopi (hvor jeg
3 gange blev lovet at jeg ville modtage den med posten og 2 gange via
fax)...
Da det endeligt lykkedes dem at sende mig fakturaen var det
_naturligvis_ ikke den jeg havde efterspurgt.
Det var først da en venlig supporter tog et screendump af deres system
og mailede det til mig fra vedkommenes private webmail at jeg fik den...
ALLE henvendelser på mail i samme periode forblev ubesvarede !
--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk
| |
Flemming Lynggaard (03-08-2005)
| Kommentar Fra : Flemming Lynggaard |
Dato : 03-08-05 12:52 |
|
"Lars" <asd@asd.com> wrote in message
news:42e9e578$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "vito" <vitoness@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:_WSFe.62511$Fe7.201528@news000.worldonline.dk...
>> hej
>>
>> jeg er blevet lovet et hop fra 1024/512 til 2048/512 men intet sker og
>> selv ikke en heftig spamming af samtlige mail adresser jeg kunne finde
>> har kunne fremtvinge et svar fra tele2
>
> Hvis jeg var supporter, og jeg kunne se du havde skrevet til alle mulige
> adresser, ville jeg sgu heller ikke svare, det virker så useriøst og naivt
> som noget kan være.
>
Og jeg ville fyre dig hvis du var min supporter...
At kunden opfører sig mærkeligt giver da ej supporteren ret til at behandle
kunden anderledes - det er da for mig dybt ueriøst af et firma.. Jeg ville
nok undre mig over hvorfor han fandt det nødvendigt at voldspamme mit
firma....
F
| |
Carsten Riis (06-08-2005)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 06-08-05 11:39 |
|
Flemming Lynggaard skrev den 03-08-2005 13:51:
> Og jeg ville fyre dig hvis du var min supporter...
>
> At kunden opfører sig mærkeligt giver da ej supporteren ret til at behandle
> kunden anderledes - det er da for mig dybt ueriøst af et firma.. Jeg ville
> nok undre mig over hvorfor han fandt det nødvendigt at voldspamme mit
> firma....
Ville du fyre en supporter, der yder service?
Hvorlænge tror du, at du ville være firma så?
Skulle du ikke hele tage og fyre de inaktive medarbejdere som ikke
tømmer mailserverens indbakke?
Eller i det mindste se på, hvad medarbejderne bruger deres tid på.
--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk
Du ved ikke om du får brug for det
| |
Michael Kjærsgård (06-08-2005)
| Kommentar Fra : Michael Kjærsgård |
Dato : 06-08-05 12:32 |
|
> Ville du fyre en supporter, der yder service?
>
> Hvorlænge tror du, at du ville være firma så?
Prøv lige engang at læs hvad Flemming citerer....
--
Michael
http://gratishotel.dk
-registrer dit gratis webhotel i dag
| |
Carsten Riis (08-08-2005)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 08-08-05 21:50 |
|
Michael Kjærsgård skrev den 06-08-2005 13:31:
>> Ville du fyre en supporter, der yder service?
>>
>> Hvorlænge tror du, at du ville være firma så?
>
>
> Prøv lige engang at læs hvad Flemming citerer....
>
>
trænger til nye briller
--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk
Du ved ikke om du får brug for det
| |
Ulrik Brinck (06-08-2005)
| Kommentar Fra : Ulrik Brinck |
Dato : 06-08-05 16:24 |
|
Hvis det fungerer, som det gjorde, da jeg arbejdede i Tiscalis/World Onlines
support (dengang, de selv drev den), så vil supporterne ikke umiddelbart
opdage, at den samme mail er blevet sendt ind flere gange. Og hvis det
bliver opdaget, så bliver det det først, når supporterne når frem til disse
mails.
Mailene ryger ind i et kø-system. Supporterne kan altid se, hvor mange
mails, der ligger og venter på svar, men indholdet og afsender m.m. ser man
først, når man "trækker" en eller flere mails fra kø-systemet.
Sender man den samme mail to gange, så kan man være "heldig" at få svar fra
to forskellige medarbejdere, uafhængigt af hinanden, men mailen bliver ikke
læst tidligere, end hvis man kun sendte den én gang.
Sender man en mail til flere forskellige adresser (og dermed til flere
forskellige køer), så sker der sandsynligvis bare det med de forkert
adresserede eksemplarer, at de, når de endelig er nået igennem deres kø,
bliver videresendt af nogen til den rigtige afdeling, hvor de så får lov at
vente i kø forfra igen.
Så hvis ALLE i gennemsnit sender deres mail ind to gange, ja så sker der
sådan set ikke andet end, at mail-køen (og ventetiden på svar) bliver
dobbelt så lang, som den behøvede at være. Gæt selv, hvad der så sker, hvis
alle sender deres mail ind TRE gange. ;)
Mvh. Ulrik.
| |
|
|