Hvorfor kan jeg pludsselig ikke køre Firef~
Fra : René

Dato : 03-09-05 19:36

HAr idag været oppe at køre med Firefox men her, hvor Danmark lige har
scoret!!, kan jeg pludselig ikke launche Firefox fra iconet - nogen der har
ideer om hvorfor???

René

Fra : Carl Drud

Dato : 03-09-05 19:54

René wrote:

> HAr idag været oppe at køre med Firefox men her, hvor Danmark lige har
> scoret!!, kan jeg pludselig ikke launche Firefox fra iconet - nogen der har
> ideer om hvorfor???

http://kb.mozillazine.org/Browser_will_not_start_up

Carl

Fra : René

Dato : 03-09-05 20:21

Takker for hurtig respons!!
Er i øvrigt køerende med Firefox igen - tak, tak!!