/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Dells fragtpris ved reparation
Fra : M.I


Dato : 01-09-05 11:14

Hej

Er der nogen, der har været i den situation, at I har skullet sende Jeres
Dell pc ind til reparation, hvor den ikke længere var dækket af en 1-årig
afhentningsservice, men dog stadig var dækket ind af garanti (eller rettere
24 mnd's reklamationsret)?

Hvad bliver man nødt til at slippe i en sådan situation?

M.I



 
 
Henning (01-09-2005)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 01-09-05 15:01

On Thu, 1 Sep 2005 12:13:56 +0200, "M.I" <doeFJERN@stofanet.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen, der har været i den situation, at I har skullet sende Jeres
>Dell pc ind til reparation, hvor den ikke længere var dækket af en 1-årig
>afhentningsservice, men dog stadig var dækket ind af garanti (eller rettere
>24 mnd's reklamationsret)?
>
>Hvad bliver man nødt til at slippe i en sådan situation?

Du skal formodentlig sende den til en af Dells servicepartnere, enten
Ementor i Ballerup eller Skejby eller Unisys i Værløse? Det koster
~100,- i porto fra posthuset.


Henning
hsb(at)image.dk

Klaus H (01-09-2005)
Kommentar
Fra : Klaus H


Dato : 01-09-05 15:15


"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
news:ib2eh1t57p0rb42qp8crabf3smn2c0gm0p@4ax.com...
> On Thu, 1 Sep 2005 12:13:56 +0200, "M.I" <doeFJERN@stofanet.dk> wrote:
>
>>Hej
>>
>>Er der nogen, der har været i den situation, at I har skullet sende Jeres
>>Dell pc ind til reparation, hvor den ikke længere var dækket af en 1-årig
>>afhentningsservice, men dog stadig var dækket ind af garanti (eller
>>rettere
>>24 mnd's reklamationsret)?
>>
>>Hvad bliver man nødt til at slippe i en sådan situation?
>
> Du skal formodentlig sende den til en af Dells servicepartnere, enten
> Ementor i Ballerup eller Skejby eller Unisys i Værløse? Det koster
> ~100,- i porto fra posthuset.
>
>
> Henning
> hsb(at)image.dk

Som Dell skal betale. Hvis reklamationen er berettiget.

Klaus H



Ukendt (01-09-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 01-09-05 16:27

On Thu, 1 Sep 2005 16:15:17 +0200, "Klaus H" <nyheder@6705e.dk> wrote:


>Som Dell skal betale. Hvis reklamationen er berettiget.

Næppe - Dell vil formentlig bede kunden om selv at indlevere maskinen
til reparation.

Efter reparation kan kunden hente den igen samme sted.

Jeg mener ikke man kan kræve at bruge postvæsenet.

Ring til Dell og aftal hvordan..

Verner

M.I (01-09-2005)
Kommentar
Fra : M.I


Dato : 01-09-05 16:24


"Henning" <nomail@all.invalid> skrev


> Du skal formodentlig sende den til en af Dells servicepartnere, enten
> Ementor i Ballerup eller Skejby eller Unisys i Værløse? Det koster
> ~100,- i porto fra posthuset.

Er du mere sikker end formodentlig? Jeg har hørt, at man skal betale omkring
744, når man bruger sin 14-dages returret, så jeg kunne selvf. frygte det
samme ved reparation. Allerhelst ville jeg derfor høre fra en, der har været
møllen igennem.

M.I



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408937
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste