HTTP Request
Fra : Thomas P

Dato : 05-06-01 21:09

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om hvordan man mon kan sende et
HTTP Request fra et program uden brug af libraries fra IE eller nogen andre
komponenter. Det kan godt være jeg har misforstået noget, men det jeg gerne
vil er altså at give serveren signal om, at der er noget derude - der skal
bruges som eksperiment

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 05-06-01 21:20

Thomas P wrote:

> [...]
> vil er altså at give serveren signal om, at der er noget derude - der skal

Brug TSocket (eller lignende)...
så sender du bare f.eks strengen:

'GET / HTTP/1.0'+#13#10#13#10

så er request'et sendt, og du skal bare lytte på din socket for at få
data tilbage...

> --
> [...]

<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)