Visma Business
Fra : Martin Høst Normark

Dato : 23-08-05 11:34

Hej Alle

Er der nogle som kender noget til ERP systemet Visma Business....?

Jeg er ved at lave en e-handelsløsning til en virksomhed, som kører Visma
Business - jeg sidder med prismatrixen, som er meget stor.

Er der nogle som kender noget til det, kender et sted hvor man kan finde
noget dokumentation, eller lign.?

Mvh. MartinHN

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-08-05 16:04

"Martin Høst Normark" wrote

> Er der nogle som kender noget til ERP systemet Visma Business....?
>
> Jeg er ved at lave en e-handelsløsning til en virksomhed, som kører Visma
> Business - jeg sidder med prismatrixen, som er meget stor.

Der er vist ikke ret meget der slår prissystemet i SAP mht kompleksitet

> Er der nogle som kender noget til det, kender et sted hvor man kan finde
> noget dokumentation, eller lign.?

Prøv med kilden
http://www.vismasoftware.net/vismabusinessdesign.asp

- Peter

Fra : Martin Høst Normark

Dato : 25-08-05 12:09

> Der er vist ikke ret meget der slår prissystemet i SAP mht kompleksitet

Meget muligt - men SAP er derimod meget nemmere at kommunikere med, via SDK
værktøjet.

----
Mvh. MartinHN

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 25-08-05 13:16

"Martin Høst Normark" wrote

> Meget muligt - men SAP er derimod meget nemmere at kommunikere med, via
> SDK værktøjet.

Hehe - ikke prisystemet som det er standard
Ja der er interfaces til det hele
Prissystemet kræver blot nogle meter kode på SAP siden for at det bliver
"brugervenligt"

- Peter