Riskfreeprofit
Fra : realism

Dato : 07-09-05 23:32

Hej alle.
jeg kan godt anbefale Riskfreeprofit som en rigtig god investering. man
har 3 programmer. en hvor du kan skyde 600$ ind og en hvor du kan skyde
1500$ ind og en hvor du kan skyde 3000$ ind og det lyder måske som løgn
men deres professionell trader laver faktisk 20 % om måned til os,
sidste uge var det 5.13 % ikke dårlige, hvis man investerer 1500$ altså
ca. 9.000 kr. har man på et år ca. 71.000 kr i hånden. Det skal siges at
man betaler 139 $ om måned for at være med i deres program. For de 139 $
får man det software program som deres trader selv bruger og så kan man
selv tjene sine penge. Efter min mening er det alt for besværligt så jeg
benytter kun deres pool program og lader de professionelle om at lave
penge.

se mere her og hør reklamen der er på siden.
www.realism.riskfreeprofit.com

Bemærk der er ingen risiko ved denne investering. I er meget velkommen
til at kontakte mig for flere oolysninger

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-09-05 23:55

Den 08-09-05 00.32 skrev realism følgende:

> jeg kan godt anbefale Riskfreeprofit som en rigtig god investering.

Det er ikke en investering. Det minder meget stærkt om et pyramidespil,
da den eneste realistiske mulighed for at tjene penge på det er at
hverve nye medlemmer. Jeg går ud fra, at du ved, at pyramidespil er
forbudte.

Du burde måske også tjekke den danske lovgivning for spil. Det er nemlig
forbudt at udbyde eller formidle ikke-godkendte spil i Danmark. Og det
er, hvad du gør, selvom spillene som sagt ikke er det vigtigste i det
projekt.

Er du for øvrigt sikker på, at firmaet accepterer spamming af
nyhedsgrupper? Selv de mest useriøse af den slags foretagener plejer at
smide spammere ud, uden de får deres optjente pyramidepenge med sig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs

Fra : realism

Dato : 08-09-05 08:19

"Kim Ludvigsen" skrev d. 07-09-05 23:55 dette indlæg :

> [...]

> Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs
> også et interview med en af superbrugerne.

Hej kim

Når du svare sådan må jeg jo gå ud fra at du ved hvad du taler om. Så
jeg vil gerne høre din mening om hvad er ulovligt pyramidespil er.

Tro mig jeg er inde i den lovgivning.

Et ulovligt pyramidespil er et spil hvor der ikke er nogle -produkter-
og hvor manden i toppen tjener flest, det er de to ting der kendetegner
et pyramidespil som jo ganske rigtigt er ulovligt.

Produktet er det program Riskfreeprofit har været 2 år om at udvikle
også kaldet Surebetpro.

HVIS der er et produkt så hedder det NETWORK MARKETING ELLER MLM og det
er en seriøs marketing metode der har været kende i nu 60 år altså meget
længer en dit pyramidespil.

Når jeg får det svar `pyramidespil`så er der for det meste tale om folk
der IKKE har sat sig ind i lovgivningen.

Network marketing er ikke ulovligt men en seriøs marketing metode der
vinder hurtiger frem en de fleste tror. og alle mennesker bruger den
faktisk dagligt. uden at tænke over det og uden at få penge for det.

Jeg vil stadig høre hvad DU mener et ulovligt pyramidespil er.
Hilsen Jens

http://www.kandu.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-09-05 15:17

Den 08-09-05 09.18 skrev realism følgende:

> Når du svare sådan må jeg jo gå ud fra at du ved hvad du taler om. Så
> jeg vil gerne høre din mening om hvad er ulovligt pyramidespil er.

Når der er tale om pengeforskydning, det vil sige, at nye medlemmer
betaler det som de gamle medlemmer får udbetalt.

> Et ulovligt pyramidespil er et spil hvor der ikke er nogle -produkter-
> og hvor manden i toppen tjener flest, det er de to ting der kendetegner
> et pyramidespil som jo ganske rigtigt er ulovligt.

Det kan godt være pyramidespil, selvom der er produkter blandet ind i
det. Typisk, hvis produkterne er pseudoprodukter eller langt fra er det
værd, som man skal betale for dem.

Det gælder for eksempel Riskfreeprofits spilarbitrage. Dels kan man
faktisk finde steder som tilbyder spilarbitrage gratis, dels er det
nærmest umuligt at tjene penge på spillene som sådan, da den faste
månedlige betaling sluger al fortjeneste, medmindre man spiller for
meget store beløb.

Og når der ikke kan tjenes penge på spillene, hvor mon så pengene kommer
fra? De kommer selvfølgelig fra indmeldelsesgebyret og de månedlige
indbetalinger. Og hvis du skal have mere udbetalt, end du indbetaler, så
kræver det nye medlemmer. Klassisk pyramidespil, blot pakket ind i et
"produkt".

> HVIS der er et produkt så hedder det NETWORK MARKETING ELLER MLM og det
> er en seriøs marketing metode der har været kende i nu 60 år altså meget
> længer en dit pyramidespil.

MLM drejer sig om reelle produkter. Det er faktisk synd for
MLM-firmaerne, at så mange pyramidespil har lukreret på MLM-konceptet i
de senere år, ikke mindst takket være internettet.

> Når jeg får det svar `pyramidespil`så er der for det meste tale om folk
> der IKKE har sat sig ind i lovgivningen.

Det er der ikke tale om her.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå stegt lever: Sunbird hjælper dig med at huske bryllupsdagen.

Fra : realism

Dato : 08-09-05 08:39

> [...]

> Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs
> også et interview med en af superbrugerne.

Jeg fik ikke læst det sidste i dit brev, Kim du er helt forkert på den
ALT du fortæller er usandt.

Riskfreepool ER en investering. du lægger penge i en pulje og får efter
et år ca. 9 gange igen. og de spiller ikke med pengene, når man spiller
kan man tabe det kan vil IKKE. At handle med aktie er at spille med dine
penge da du både kan vinde og tabe. I Riskfreeprofit kan du ikke tabe
dine penge.

Når du taler om den dansk lovgivning har du lidt ret, men som du også
ved er den danske lovgivning ulovlig i forhold til EU. og det kan vi jo
tydeligt se idag hvor 100 vis af udenlandske og indenlandske reklamere i
aviser og tv, som gangske vist er ulovligt i følge dansk lovgivning men
ikke i henhold til EU lovgivning.
Når du kommer med disse påstande er du nød til at vide hvad du taler om.

Du har måske hørt om gambelli sagen i Italien. EN glad mand der vandt
den store udenlandske gevinst og ville have pengene ind i Italien. Den
italianske regering mente han skulle betale skat i Italien af gevinsten.
Han første dommen ti EU domstol og vandt. Det ende med at Italien måtte
nedlægge den lov om at de havde monopol på spil i italien og det er den
situration Danmark er i i dag. Det er derfor at de udenlandske selskaber
reklamerer i TV og aviser, den danske stat tør ikke lægge sag an mod dem
da de derved i en EU sag vil tabe og må sletter der Ulovlige monopol.
Jeg har talt en den med Freddy Black da han sad i EU og kørte sag på sin
hjemmeside mod den danske regering om at slette deres ulovlige monopol.-

Og med hensyn til Spam så mener jeg at dette er et seriøst forum, hvor
folk selv tilmelder sig og så er der jo ikke tale om ulovligt spam men
information.

hilsen jens
Du er velkommen til at ringe til mig..
Jeg er en meget seriøs person og roder mig ikke ud i ulovligheder.

http://www.kandu.dk/

Fra : Leonard

Dato : 08-09-05 09:05

"realism" <realism.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg fik ikke læst det sidste i dit brev, Kim du er helt forkert på den
>ALT du fortæller er usandt.

Det var da noget af en påstand!

Jeg undrer mig over at du bruger nøjagtig de samme argumenter som WGI
og alle de andre underlødige pyramidespil jeg har hørt om.
Hvis dit spil var seriøst, så ville du ikke have brug for de dårlige
argumenter med henvisninger til EU-ret og vandrehistorier fra Italien.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-09-05 15:19

Den 08-09-05 09.38 skrev realism følgende:

> Jeg fik ikke læst det sidste i dit brev, Kim du er helt forkert på den
> ALT du fortæller er usandt.

Det er jo ikke godt.

> [...]
> kan man tabe det kan vil IKKE. At handle med aktie er at spille med dine
> penge da du både kan vinde og tabe. I Riskfreeprofit kan du ikke tabe

Så har de måske lavet om på projektet. Tidligere betalte man for at få
oplysninger om "sikre" væddemål. Jeg kan ikke finde noget om det med
puljen, du er velkommen til at give mig et direkte link til det. Men det
ændrer nok ikke på sagen. Og selvfølgelig kan man tabe sine penge.

> Når du taler om den dansk lovgivning har du lidt ret, men som du også
> ved er den danske lovgivning ulovlig i forhold til EU.

Nej, jeg har meget ret. Hvis den danske lovgivning er ulovlig i forhold
til EU, burde EF-domstolen have lagt sag an mod Danmark - det valgte man
ikke at gøre.

> Du har måske hørt om gambelli sagen i Italien.

Ja, den har ingen betydning i dette tilfælde.

> Og med hensyn til Spam så mener jeg at dette er et seriøst forum, hvor
> folk selv tilmelder sig og så er der jo ikke tale om ulovligt spam men
> information.

Din defination af spam holder ikke. Hverken efter netiketten eller efter
Riskfreeprofits defination.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI.

Fra : Leonard

Dato : 08-09-05 08:58

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Er du for øvrigt sikker på, at firmaet accepterer spamming af
>nyhedsgrupper? Selv de mest useriøse af den slags foretagener plejer at
>smide spammere ud, uden de får deres optjente pyramidepenge med sig.

Det er da en mulig metode til at teste firmaets seriøsitet på, så nu
må vi jo se hvad de svarer på den spam-report jeg har udfyldt

Citat fra deres regler:
RiskFreeProfit does not tolerate SPAM. This policy is very clear, so
please read it carefully:

Sending a message, especially an advertisement, to more than five
recipients, is by itself spamming unless the individuals have
specifically requested to you to be added to a mailing list. This
includes both commercial advertisements and informational messages
sent to recipients via electronic mail (email) as well as off-topic
messages posted in Usenet discussion groups where the recipient has
not requested or invited the message. Email is a person-to-person
medium, not a broadcast medium.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 08-09-05 12:23

"realism" <realism.news@kandu.dk> wrote in message

SPAM

Klage afsendt til udbyder og pyramide scam firma..