Erfaringer med Hedstoker.dk.
Fra : Schulz

Dato : 01-09-05 10:26

Hejsa!

Nogen der har handlet hos dem? Hvordan er deres service og måde at
håndtere reklamationer på?

Jeg står med en ordre på ca. 50.000,-kr, så jeg er meget
interesseret i jeres erfaringer.

Med venlig hilsen
Martin Schulz

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-09-05 11:43

> Nogen der har handlet hos dem? Hvordan er deres service og måde at
> håndtere reklamationer på?

Jeg har kun gode erfaringer, virker som en traditionel vvs-bix der blot
er gået online=godt.

Har dog ikke reklameret over noget hos dem, blot sendt noget retur jeg
ikke skulle bruge. Selv om der var går mere end deres 14-dages returret
var der ingen probs.

Alt i alt ok service, såvidt mine få indkøb.

Mvh

Jesper

Fra : anders majland

Dato : 01-09-05 10:53

>Nogen der har handlet hos dem? Hvordan er deres service og måde at
>håndtere reklamationer på?

Kender du dk.teknik.energi ?

Det er nok den mest oplagte gruppe. Gruppen er ret ny, men groups.google.com
skulle nok kunne søge tilbage til starten. Jeg kan ikke huske om nogen har
skrevet om dem