smoking til baby?
Fra : Mads & Mille's far

Dato : 31-08-05 14:15

Hejsa Alle!

Er der nogen der ved hvor på Sjælland man kan købe eller leje en smoking/
jakkesæt/ skjorte-vest-bukser i str. 68 eller 74?

Min søns skal døbes d. 24. september og jeg kan bare ikke finde det nogen
steder?

Med venlig hilsen

June Hartmann

Fra : Iben

Dato : 31-08-05 14:23

"Mads & Mille's far" <our@remove_this_mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jakkesæt/ skjorte-vest-bukser i str. 68 eller 74?
>
> Min søns skal døbes d. 24. september og jeg kan bare ikke finde det nogen

Hej June,

Hvad med den her?

http://www.bryllupswebshop.dk/shop/default.asp?ProductID=837

c",) Iben

Fra : Mads & Mille's far

Dato : 31-08-05 14:31

"Iben" <fisnuaf@lortespam.dk> skrev i en meddelelse
> "Mads & Mille's far" <our@remove_this_mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Ej, hvor er den fin.... !!! Tak for det!

June

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-05 16:11

Hejsa.....
Jeg tror du skal prøve bryllups siderne...
Der kan man finde både dåbs tøj, og smoking til små børn..
Held og lykke
Mvh Rikke