Plugin til Firefox
Fra : Hans

Dato : 30-08-05 13:01

Findes der et plugin eller en måde at låse vinduestørrelsen fast i Firefox?

Jeg er lidt træt af, at visse sites maksimerer eller på anden måde
manipulerer med browserens oprindelige vinduestørrelse, så jeg bagefter skal
trække det hele på plads igen.

Hans

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-08-05 13:05

Hans skrev:

>Jeg er lidt træt af, at visse sites maksimerer eller på anden måde
>manipulerer med browserens oprindelige vinduestørrelse,

http://www.kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-installation.html
og læs om avancerede javascript muligheder

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Hans

Dato : 30-08-05 13:08

Ivan V. Klattrup wrote:

> http://www.kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-installation.html
> og læs om avancerede javascript muligheder

DOH!

Tak for en hurtig respons.

Hans