Program til "3d" tegning af huse.
Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-08-05 12:14

Hej.

Subj bliver ofte efterspurgt her i gruppen.

AltOmData har i denne måned med deres tillæg "Windows XP Magasinet"
smidt en gratis Floorplan 3D med. Godt nok lidt ældre version (7.3), men
fin nok til de fleste hobbyformål.

(http://www.imsisoft.com/prodinfo.asp?t=1&mcid=316)

Bare lige en servicemeddelelse.

Mvh

Jesper

Fra : jones_net

Dato : 30-08-05 13:05

"Jesper Hansen" <noone@nowhere.com> wrote in message
> [...]
> en gratis Floorplan 3D med. Godt nok lidt ældre version (7.3), men fin nok

Er det til at arbejde med, eller skal man være skabs-nørd-grafikker for at
kunne tegne grundplanet af huset ind?

Kan ikke komme til at installere den free trial på deres hjemmeside på min
arbejds PC, så jeg kan ikke teste...

/J

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 30-08-05 18:00

jones_net wrote:

> Er det til at arbejde med, eller skal man være skabs-nørd-grafikker
> for at kunne tegne grundplanet af huset ind?

Jeg havde for nogle år siden en 2D-version af samme program. Det var helt
ligetil at arbejde med. Desværre kunne det ikke køre, da jeg skiftede fra
W3.11 til W95, så det ligger meget langt nede i bunken af gamle disketter.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Jesper Hansen

Dato : 31-08-05 09:26

> [...]
> kunne tegne grundplanet af huset ind?
>
> Kan ikke komme til at installere den free trial på deres hjemmeside på min

Jeg er ikke selv hverken ingeniør eller grafiker, og jeg synes det er
nemt at have med at gøre. Men ok, kan du ikke inst. deres 10'er-trial så
er det heller ikke sikkert du kan køre denne 7.3'er.

Mvh

Jesper

Fra : jonzar

Dato : 23-09-05 11:43

Kender du til et sted man kan få free trial af et program til at
designe haver ??