Sponser af klub
Fra : BT

Dato : 29-08-05 21:21

Hejsa.

Håber nogen kan hjælpe mig med at få dette her belyst..

Jeg regner med at skal starte op som selvstændig.
I den forbindelse har jeg været i kontakt til en klub, som ikke har nogen
regnskab, da der ikke bliver opkrævet noget kontigent af medlemmerne..
Kort fortalt, er der 2 som dele udgifterne til deres hjemmeside/forum.

Nu har jeg så snakket med dem, da jeg godt kunne tænke mig at have en banner
på deres forum.
Kan den løses på den måde at jeg sponsorere klubben ved at betale de
udgifter de har i forbindelse med deres hjemmes, uden at klubben skal til at
lave noget regnskab..

MVH

Brian..