Gran Canaria - Nogen erfaringer?
Fra : Olskum

Dato : 29-08-05 19:11

Hej NG

Skal til Gran Canaria (Playa del Ingles) i december. Er der nogen der har
efaringer med dykning/dykkecentre på øen eller nærmere i byen Playa del
Ingles?

/Olskum

Fra : Søren Reinke

Dato : 31-08-05 22:11

Olskum wrote:
> [...]
>
> Skal til Gran Canaria (Playa del Ingles) i december. Er der nogen der har
> efaringer med dykning/dykkecentre på øen eller nærmere i byen Playa del

Hejsa Olskum

Jeg er lige for 4 timer siden kommet hjem fra Gran Canaria, jeg dykkede
hele ugen med 'Dive Academy Gran Canaria' som ligger i Aguiniguen, de
hentede mig hver morgen på mit hotel i Player Del Ingles.

Og jeg er helt tilfreds med deres service.
http://www.diveacademy-grancanaria.com/

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Olskum

Dato : 01-09-05 20:40

> Og jeg er helt tilfreds med deres service.
> http://www.diveacademy-grancanaria.com/

Tak for tippet.

Har kigget på deres site og det ser ok interessant ud. Er der noget
specielt fra deres "dykmenu kort" du kan anbefale?

/Olskum