Digipet (49-in-1)
Fra : Kim

Dato : 29-08-05 14:31

Min datter på 9 har fået denne lille "satan" til fødselsdag ;) af
en skolekammerat.
Den er lignende med den der hedder Tamagotchi der spiller
hver 2'en minut fordi den vil ha mad, er tøstig, er træt m.m og lign.

Jeg har søgt og søgt på google for at finde en instruktion, da den
medfølgende er skrevet på bagsiden af pakningen så man dårligt
kan læse det, så vi kan få den til at sove om natten, men jeg kan
ikke finde et site der omskriver en instrukstion på denne
Digipet (49-in-1). Der er ingen www.xxx.com på pakken.

Kan nogen venligst hjælpe, inden den kommer ud for et uheld
med min hammer ? ;)

Mvh Kim

Fra : Cat

Dato : 29-08-05 14:55

Kim skrev:
> [...]
> Digipet (49-in-1). Der er ingen www.xxx.com på pakken.
>
> Kan nogen venligst hjælpe, inden den kommer ud for et uheld

Vi har også lige fået en.

Jeg tror, at den sover, når den er træt. Til gengæld er min erfaring, at
når først den sover, så sover den, til man piller igen.

Min søns er hjemme i dag og blive passet af farmor (mig), så jeg kan
finde ud af, vudden den virker.

Jeg synes også kun den beder om noget ca. hver halve time eller hver
hele. Husk at fylde helt op med mad, når den vil have det - så holder
det længere.

Lær at spille fodbold - så kan man holde den glad ret nemt.

Tine

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 18:59

Hejsa Kim.... Og velkommen i kluppen, føler jeg mig fristet til at sige....
Mine børn børn havede 3 nu har de 2.. Min ældste kom til at tabe hans i
vores wc.. Det hjalp..

Mvh Rikke

Fra : IMB

Dato : 31-08-05 11:42

"Rikke" <carrik snabela esenet.dk> wrote in

> Hejsa Kim.... Og velkommen i kluppen, føler jeg mig fristet til at
> sige.... Mine børn børn havede 3 nu har de 2.. Min ældste kom til at
> tabe hans i vores wc.. Det hjalp..
>
> Mvh Rikke

Lol!

Var det et uheld eller et "uheld"?

--
-- Inger Marie

"Just one question. Why?"
"Why not?"
"It's not an answer."
"Oh, yes it is. It's simply not an answer you like or the answer you
expect. There's a difference."

   -- Sakai and G'Kar in Babylon 5:"Mind War"

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-05 12:56

"IMB" <not@your.business.dk> skrev i en meddelelse
> "Rikke"
Det var virkelig et uheld...
Ikke at det godt kunne have været et "uheld"..
Men heldigvis var han alene på toilettet, da det skete

Mine bønner blev hørt.... Der findes en gud...ss....