modermælk med i byen
Fra : Lars Hansen

Dato : 29-08-05 12:03

Hej

Hvis man pumper noget modermælk i en flaske og putter det i køleskabet og 2
timer senere skal i byen, kan man så bare give
mælken til barnet eller skal det varmes op? Det er jo lidt svært at
varme mælken op hvis man er inde i byen!?!

Tak på forhånd

Fra : Mus

Dato : 29-08-05 12:05

"Lars Hansen" <invalid@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mælken til barnet eller skal det varmes op? Det er jo lidt svært at
> varme mælken op hvis man er inde i byen!?!

Det skal varmes op.

En mulighed er at tage en termokande med med kogende vand med, hvor åbningen
er stor nok til at flasken kan være der eller en ekstra skål med i kan hælde
det kogende vand op i.

Vær opmærksom på, hvis barnet ikke har prøvet at få flaske før, at det måske
slet ikke vil tage flasken.

LN

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 30-08-05 10:18

"Lars Hansen" <invalid@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Det er jo lidt svært at
> varme mælken op hvis man er inde i byen!?!

Jeg kan ikke forestille mig andet, end at de fleste cafeer gerne hjælper dig
med mikrobølgeovn eller en liter kogende vand!

Mvh. Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-05 21:24

> [...]
| mælken til barnet eller skal det varmes op? Det er jo lidt svært at
| varme mælken op hvis man er inde i byen!?!

Vi brugte en flaskevarmer, det kræver kun en stikkontakt.

Men selvfølgeligt kan "i byen" tolkes på mange måder. Indkøb, café,
fest, diskotek...?

VH jakob

Fra : Cocoamum

Dato : 10-09-05 22:00

JcLind skrev:
> [...]
>
> Vi brugte en flaskevarmer, det kræver kun en stikkontakt.
>
> Men selvfølgeligt kan "i byen" tolkes på mange måder. Indkøb, café,

De fleste restauranter vil kunne lune en flaske. Er mor ikke med? Jeg
har ikke oplevet et eneste sted, jeg ikke kunne amme. Omend på en bænk
ved en sø i 5 graders frost var koldt for mavsen - min altså.

Tine

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-05 03:31

"Cocoamum" <ta@uu.dk> skrev i en meddelelse news:gPHUe.67319

| De fleste restauranter vil kunne lune en flaske. Er mor ikke med?

Udgangspunktet var: "Hvis man pumper noget modermælk i en flaske..."

Så spørgsmålet handler altås ikke om amning, men om flaske...

VH jakob