Sang om handicap
Fra : Melanie

Dato : 29-08-05 09:01

Hej Ng

Det ser ikke ud til der er meget aktivitet i handicap-gruppen derfor skriver
jeg flere steder da jeg mener den kan gå i de grupper.
Jeg har brug for en sang om hadicap, helst for børn. nogen der kan hjælpe?

Mvh Melanie

Fra : Lotte M

Dato : 30-08-05 20:01

Melanie skrev:

> Det ser ikke ud til der er meget aktivitet i handicap-gruppen

Handicapgruppen 'dk.helbred.handicap' snyder lidt. Der er ikke en masse
snik-snak, men når der stilles handiacrelaterede spørgsmål, så dukker
brugerne som regel op

> Jeg har brug for en sang om hadicap, helst for børn. nogen der kan hjælpe?

Jeg kan ikke hjælpe, men kanske en af smuglæserne i handicapgruppen kan.

x-fut dhh
--
Mange hilsner

Lotte M - http://www.lotte-m.dk/
Klubben for Brugere og Hjælpere i Nordjylland - http://www.kbh-nord.dk/

Fra : Frank Schou

Dato : 30-08-05 21:21

Lotte M skrev:

> [...]
> Mange hilsner
>
> Lotte M - http://www.lotte-m.dk/
> Klubben for Brugere og Hjælpere i Nordjylland -

Her er hvad google bl. andet finder ved søgning på:" handicap sange" -
http://www.dhf-net.dk/handicap-nyt/nr._2_februar_2004/side_6_283

Mvh. Frank

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 03-09-05 23:09

Lotte M skrev:

> Handicapgruppen 'dk.helbred.handicap' snyder lidt. Der er ikke en
> masse snik-snak, men når der stilles handiacrelaterede spørgsmål, så
> dukker brugerne som regel op

Nemlig - vi er her nok alle sammen stadigvæk

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as

Fra : Faithless

Dato : 30-08-05 21:53

"Melanie" <melanie@din_slet_ven.dk> wrote

> [...]
> jeg flere steder da jeg mener den kan gå i de grupper.
> Jeg har brug for en sang om hadicap, helst for børn. nogen der kan hjælpe?

Måske http://www.tomdukebox.dk du kan finde noget her, ved ikke om det kun
er kræft.

Mvh
Thomas

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-05 02:31

"Melanie" <melanie@din_slet_ven.dk> wrote in message
> [...]
> jeg flere steder da jeg mener den kan gå i de grupper.
> Jeg har brug for en sang om hadicap, helst for børn. nogen der kan hjælpe?

Dit projekt lyder af "indbygget umulighed"

Men alt kan man få til at rime på melodien til "Jeg en gård mig bygge vil"

Sange er noget med triumf, så når mine søskende og jeg efter en lang
barndoms stammen holdt op - helt af sig selv, og fordi vi i job havde noget
meningsfuldt at sige, omsider - så var der måske basis for sejrs-larm og
haleluja-omkvæd!