hvor finder jeg forhandlere af julepynt??
Fra : correll

Dato : 28-08-05 20:23

Hej NG.

Jeg har fået produceret nogle kravlenisser i træ ude i østen. Jeg mangler
nogle seriøse forhandlere. Gerne gavebutikker, brugskunstbutikker,
souvenir/turisbutikker, blomsterbutikker, juletræssælgere, og andre
relevante butikker. Kender I nogen der kunne været interesseret i at
forhandle eller er i selv interesseret, så kontakt:

post@correll-design.com
www.correll-design.com