Brændekløver(Toolmate fra Silvan)
Fra : Jensen

Dato : 28-08-05 07:41

Kan se at Silvan får Toolmate brændekløver på tilbud.
6 tons tryk, 2200W, kløvelængde 52 cm til 1499 kr.
Er der nogle af jer der har erfaringer med sådan en fyr ??.

Mvh
Jensen

Fra : Dal

Dato : 29-08-05 14:16

den er ok.. jeg har her i foråret klyvet 40 m3 med diameter på 30-50 cm
længde på 30cm uden problemer.. dog er det lettest hvis man er 2 personer. 1
der bruger håndtagene den anden lægger op,, så går det ret hurig,, ellers må
man jo lave noget "hjemmelavet" til betjeningehåndtagene.
Hvis du ikke har et bord eller ligende den kan stå på, eller selv lave nogle
ben,, så kan man få den med ben på så den får en bedre arbejdshøjde til en
lille mere pris,, men så hedder den hvist texas !!
/Henrik