Tips til hvordan man kan dyrke analsex!
Fra : elskeren@pobox.dk

Dato : 05-06-01 17:48

Hej alle samen!

Jeg vil gerne hører om der er nogen, som kan/vil give mig nogle gode tips
ang. analsex, da det er første gang, at jeg skal prøve det sammen med min
kæreste. Hun har heller ikke prøvet det før.

Jeg vil gerne vide lidt om, hvordan jeg kan forberede hendes anus, inden jeg
stikker min pik ind, samt hvilken stilling der er den bedste, når det nu er
den første gang, at vi skal prøve det.

I må også gerne sende evt. link til sider, som belyser emnet

Med venlig hilsen:

elskeren@pobox.dk

Fra : FreYa

Dato : 05-06-01 18:15

Tue, 5 Jun 2001 18:48:06 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev
<elskeren@pobox.dk>:

>Jeg vil gerne hører om der er nogen, som kan/vil give mig nogle gode tips
>ang. analsex, da det er første gang, at jeg skal prøve det sammen med min
>kæreste. Hun har heller ikke prøvet det før.

Hello,
Emnet diskuteres regelmæssigt her i gruppen, og det er ikke længe
siden sidst. Find tråden "Analsex-hvordan" fra midten af April,
navnlig indlægget: <9b409l$irq$1@news.inet.tele.dk> skulle give dig
rigeligt svar på dine spørgsmål.
--
Freya

Fra : Chokmah

Dato : 05-06-01 19:22

<elskeren@pobox.dk> skrev i en meddelelse

Hi E Postbox :)

> Jeg vil gerne hører om der er nogen, som kan/vil give mig nogle gode tips
> ang. analsex, da det er første gang, at jeg skal prøve det sammen med min
> kæreste. Hun har heller ikke prøvet det før.

Nå men som - min bedre halvdel lige har nævnt så hvis du bladre lidt og ser
gamle indlæg igenem så er der en del indlæg om emnet - hvad selv følig ikke
gør det mindre interesant - som gruppens officele homofob så plejer jeg at
være ret stille om lige det emne ... men hvis du ikke siger det til nogen
det er formidabelt godt :) i den række følge at manden giver og kvinden
for - det er så et ... synspunkt for egene regning :)

> [...]
jeg
> stikker min pik ind, samt hvilken stilling der er den bedste, når det nu

Ja se jeg ville jo nok anbefale at i stater med at købe en eller flere
dildoer eller bare sterin lys der til en start ikke er for store også
anskaffer noget glide creme også for himlens skyld gå varsom til værks og
når i så ligesom er bleve fortrolige med det - så gå vider til et reelt anal
samleje.

jeg må sgu sige hendes reaktion ... dne blæste mig sgu omkuld - det er en
del af vort drifts liv at hun ( i seksuelt samenhæng ) gør stort set som jeg
har lyst til også havde vi lejligheden for os selv og man kan med lidt go
vilje god t glo ind fra nabo bygningens vinduer - hvorfor det er meget godt
kombineret med min humoristiske sans og erotiske stimuli det her med at der
er nogen der måske kan se det måske kan komme vadene ind osv.
så ned på gulvet røf hun med noget glide creme eller var dte noget hmm....
tynd vaselinge og jeg sagde stik det så op i røwen og det var bare et
almindeligt netto steri lys 10 for 7.95 kr er du ravenes sindsyg ...hun gik
fuldstændigt amok i lir , jeg tror kun jeg har set så voldsom en reaktion en
3-4 andre gange , men det var et hitog er dte stadigt .
MvH
Bo